недеља, 14. јануар 2018.

ZRNCA (2771)

ANIMIRANI INDIREKT
Autor: Svetlana Jorgaćićević

11 коментара:

Belirac је рекао...

Odeon < ode on...

Slavko Bovan је рекао...

Tačno.

Rešad Besničanin је рекао...

Isti takav indirekt imao je, ako se ne varam Šagadin. Tada je bio aktuelan. Ide samo slika Maradone koji se u to vreme opraštao od fudbala. Rešenje je naravno - ODEON.

Slavko Bovan је рекао...

Rešade, imao sam i ja takav indirekt, ali NIKO NIJE IMAO OVAKAV KAO SVETLANA.
Javno tapšanje za Svetlanu.

IlijaO је рекао...

Mislim da sam vidio još jedan, ne sjećam se autora, ali s postavkom: ĆIRO!
( kad je bilo aktualno).

Svetlana је рекао...

To su sve bili muški indirekti, a ovaj je ženski. :-D

Bila sam sigurna da je već sto puta bilo, ali to je bio jedan od onih retkih dana kada mi se pravila neka animacija... :-)

Nedjeljko Nedić је рекао...

Mene zanima tko je Svetlanin ON?

Svetlana је рекао...

Moj mačak, naravno. :-D

Već od sredine decembra ga nema. Dođe jednom dnevno, nacrta se na prozor da da do znanja da je gladan, pa posle jela odmah ode. Ako je suditi po mačkama, ove godine će rano doći proleće. :)

Dejan Minić је рекао...

Svetlana, ako ti je za utehu i moj mačak Pufiša veoma retko dolazi i bojim se da će mu švaleracija doći glave.

Бранислав Никић је рекао...

Ja sam objavio ovaj indirekt u vreme pada Slobodana Miloševića. Naravno u postavci je bio on, a rešenje već znate.

Belirac је рекао...

Ako je već toliko puta ponovljen indirekt s rješenjem "odeon", zanimljivo bi bilo vidjeti i sve te objave. Zato vam predlažem da ih skenirate i s bibliografskim podacima pošaljete blogogazdi.