среда, 2. мај 2018.

REZULTATI 1. KOLA



Kviskoteka 1199

25 коментара:

Zdenko је рекао...

Čestitke Marku, kao i svim osvajačima bodova!

Luka је рекао...

Splitska čestitka, lideru Marku, klupskom kolegi, kao i svim ostalima sa liste.

Slavko Bovan је рекао...

Bravo za Marka!
Čestitam svima sa spiska (sebe tapšem po ramenu).

Slavko Bovan је рекао...

Lijepo je biti u ovakvom društvu, a i moji "petaci" su za diku (Ivan Hrgović, Maksim Antić i Miloš Milićević).

Posebno mi je drago što se predsednik EKK Zlatan Pupezin izborio za solidan plasman na tabeli. I on ima lijepo društvo (Moj drug Džems i veliki Čedomir Jelić).

Tonci M је рекао...

Čestitke svima, a posebno Marku na 3. pobjedi (nisam sudjelovao, ali ažurno pratim sva događanja, čak sam jutros uz kavu prije posla riješio pobjednički uradak:)).
Pobjednika sam (onako za sebe) pogodio unaprijed, a i Nene je bio u pravu kad je rekao da će bjelina 9x6 odnijeti pobjedu. Sve u klasičnom Markovom stilu, svježe i ambiciozno, drugi će ući u veće detalje od mene, ja za sada samo hvalim "bonus" trinaestice u sporednim dijelovima, fino su začinile rad.

Tonči

Slavko Bovan је рекао...

Tonči, dobro me podsjeti. Jedan od utisaka prvog kola jeste tvoj izostanak i izostanak još nekolicine (2-3-4) enigmata koji su bili redovni učesnici i uvijek kandidati za visok plasman.
Konkurencija je i sada žestoka, ali moglo je biti još "gušće".

Slavko Bovan је рекао...

Na tabeli najviše Zagrepčana (3) a po dvojica iz Novog Sada, Širokog Brijega, Mostara, Splita i Kikinde.
(Predrag Bošnjak je iz Mostara a ne iz Širokog Brijega).

Радоја Рацановић је рекао...


Ljudi, šta je ovo? Samo 30 radova na poziciji 1-10!?

Радоја Рацановић је рекао...


Marko, drago mi je da (jedini) ne dijeliš ni sa kim osvojenu poziciju. Čestitam ti na pobjedi!

Marko Mihaljević је рекао...

Hvala vam društvo na čestitkama.

U prvom kolu sam poslao tri rada, ali sam vrlo dobro pretpostavio da će ovaj biti pri vrhu tablice. U redakciji Kviskoteka najviše vole ovakve radove sa svježijim pojmovima. Jedina veća mana križaljke je pomalo neskladan raspored crnih polja (kao produkt bjeline) s jednoslovima i dvoslovima. Mogao sam ih većinu izbjeći pa čak vrlo lako proširi bjelinu na 7*7 prema dolje ili na 10*6 prema desno ali bi to rezultiralo s ne baš lijepim riječima.
Za informaciju, križaljku sam započeo križanjem Ivana Perišića s dva okomita pojma (štedna knjižica, Kip slobode) i namjeravao sklopiti bjelinu 9*6. Na kraju vidite rezultat, nekome će se svidjeti, nekome ne. Meni je ionako najbitnije da sam zadovoljan s onim što sam naumio.

Hvala vam još jednom na čestitkama -:)

Mandrak је рекао...

Rešio sam.
Pa, šta znam... Na ovom konkursu su ranije pobeđivale i gore, a Marko dakako ume mnogo bolje. Čestitam u svakom slučaju, takva su merila u toj redakciji, to je sad stvar tradicije, nisam ni očekivao ekskluzivniji uradak na vrhu.

Sve ono što mi se inače ne sviđa u sastavima ovog tipa, prisutno je i ovde: centralna belina nasilno uglavljena u mrežu, te je proizvela dve ozbiljne serije "sitniša" uz gornju i donju ivicu (i skupa 8 mrtvih slova, tj. onih koja se se uopšte ne opisuju), a tu su i troslovne skraćenice i 3 dvoslova, tj. 4, tj. 5, ako računamo i ovo MS koje nema veze sa belinom i potpuno je neopravdano.
Belina kao belina... onako. Vanserijska nije, definitivno. Lepa je ta štedna knjižica, i strukturalno, i formalno, jer je zapravo jedino taj pojam smešten u mrežu onako kako dolikuje jednom takmičarskom radu. Sve ostalo, povuci-potegni. Izrazito mi se ne sviđaju miješani bureci, ratni namet mi je malo usiljen, jedan pojam je besmisleni niz slova sa gugl značenjem (Karazor) i tako... Ovo sa strane rutinski popunjeno. Mogao je bar taj prostor da se iskoristi malo prezentnije.

Hajro је рекао...

Čestitke Marko, nisam još rješavao, no nemam dilema da je vrhunska, guštaću je negdje na sjevernom Jadranu. Vizuelno izgleda fenomenalno - ogromna bjelina,krasni prolazi po obodu mreže, a i kroz mrežu, crna polja oko bjeline su cijena koja se morala platiti, ne može se baš sve... Jedva čekam i naredne radove, čestitke svima. Istina je da su izostali neki uvijek konkurentni autori, no natječaj je vrhunski kao i uvijek. Pero je nedavno pisao o koncentraciji natječaja, zaista je super kako ove tri redakcije stimulitraju autore, atmosfera je poticajna, redakcije dobiju hrpu dobrih radova, win win situacija, svima dobro.

Slavko Bovan је рекао...

Za takmičenja (i ovo) vlada izuzetno interesovanje. TIO će uvijek podržavati sve što vrijedi podržati.
Konstruktivne kritike su uvijek dobrodošle. Danas se bacam na 11x11, odnosno na opisivanje, a našao sam i odgovarajuću "mentu" za 5. kolo. Propala je prvobitna namjera da učaurim GRANJSK pa sam krenuo od jednog malo složenijeg pojma - složenijeg od GRANJSK.

Rešad Besničanin је рекао...

Marko, svaka čast za finu i lepršavu krišaljku! Čestitke i svima ostalima sa ove poduže rang-liste.

Анониман је рекао...

Pobjedi u ovako ogromnoj konkurenciji može se samo čestitati,bravo! RankoN

Slavko Bovan је рекао...

Rešade, prije 2-3 dana poslao sam ti mejl u vezi sa ovim takmičenjem. Zaviri u inboks da vidiš da li ima pošte.

Slavko Bovan је рекао...

Kao što rekoh, velika zainteresovanost za ovu objavu. Dok sam se osvrnuo, objava se pojavila na listi najčitanijih.

Marko Mihaljević је рекао...

Hvala Rešade i Ranko na čestitkama.

Također se zahvaljujem i Mladenu na iskrenom osvrtu, primijetio je sve mane mog uratka kojih sam i ja bio svjestan.

Nažalost ne postoji savršena križaljku, uglavnom se sve svodi na dobru izbalansiranost rada. Pogotovo kod ovakvih natječaja (s mnogo izvrsnih sastavljača) skoro uvijek odlučuju sitnice (poneka atraktivna riječ ili neuobičajena kombinacija), a ponekad i sklonost ocjenjivača prema nekom stilu :)

Nevenko је рекао...

Čestitam Marku na pobjedi, svim osvajačima bodova i naravno svojim sugrađanima na odličnim rezultatima.

Slavko Bovan је рекао...

Nevenko, deder zasuči rukave. Znam nije se lako rvati s Markom, ali vascijela Hercegovina je uprla oči u tebe :)

Slavko Bovan је рекао...

Danas sam zgotovio 4. kolo, a potrudio sam se da malo uveselim strogi žiri. Naime, uz jednu križaljku priložio sam interesantnu fotografiju koja će im se dopasti.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Najvažnije moram reći odmah: sudjelovao nisam u ovome kolu jer me zanima samo pobjeda a pobijediti ne mogu.

Nisam pogodio u izboru tematskoga pojma (Suarez, Messi, Neymar). Križaljka na prvi pogled izgleda odlično, ali kada se odgonetne dobiva se posve druga slika. Ja sam ju, naravno, diskvalificirao zbog dva istokorijenska pojma: RUKOBRAN i OBRAMBENI STAV (čak se i križaju), no ionako je loša.

jednoslovi - 14, dvoslovi - 17, kratice - 3, teži pojmovi - 4 (KARAZOR, KAMB, JOSIP LALIĆ, ANTE VARNICA), množine - 4 (dvije su u samoj bjelini),ukupno riječi - 99 pa je PDR samo 5,11

Dobre su strane: bjelina 9 x 6, skupine - 51 (većinom nisu u bjelini), rijetka slova - 15

Bez diskvalifikacije, dao bih joj 7-8 bodova, odnosno manje nego Dragomirovićevoj s MPK-a! Boljih je sigurno bilo, ali ja nisam žirirao. Ipak, iskreno čestitam svima plasiranim među trideset najboljih.

Анониман је рекао...

Josip Lalić je bio jedan od igrača s kojim smo se mi (doduše bivši - forza Fiume) dinamovci ponosili, pa nikako ne može biti teža odgonetka. A i kick boxer Ante je često bio u križaljkama, jer je njegovo prezime prihvatljivije od sinonima za iskru. Usput, čestitam Marku na pobjedi i podsjećam ga da i moji urednici misle na njega... Pero

Slavko Bovan је рекао...

Nedjeljko Nedić je na svom blogu objavio zanimljivu činjenicu. Od svih 30 osvajača bodova najmlađi je upravo pobjednik Marko, dok je najstariji Zlatan Pupezin.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pero: U vezi s Lalićem si u pravu. Ima ga u Nogometnom leksikonu. Varnica nije poznat. Enigmatima je sve to rješivo. Rješivost, ipak, u ovomu slučaju nije bila odlučujuća, nego tko je autor.