четвртак, 8. новембар 2018.

NAJMAN I "ČVOR"



Piše: Jovan Nedić
Večeras, oko 17 sati, u Belišću, na adresi Radnička 14, sastali smo se Stjepan Najman iz obližnjeg Valpova (4 km) i ja iz malko udaljenijeg Belog Manastira (25 km). Osnovni razlog našeg susreta bilo je uručenje monografije "50 godina bjelovarskog 'Čvora'", koju sam mu kupio na 34. SOZAH-u, održanom 5-7. X. 2018. godine u Bjelovaru.
Nije bilo vremena za dulji susret, no u jednosatnoj šetnji Stjepan me je proveo po Belišću i pokazao mi ono što treba vidjeti u tom gradu. Šteta što je bio mrak pa se ništa nije moglo fotografirati.
"Čvorova" monografija koju sam uručio kolegi Najmanu deveta je po redu i (zasad) posljednja. Ostalih osam uručio sam kolegama zagonetačima na 63. Međunarodnom beogradskom sajmu knjiga u subotu, 27. oktobra. Tako sada tu monografiju imaju: Dragiša Cetić, Krsta Ivanov, Radojica Jovičić, Dinko Knežević, Sreten Perić, Marijan Radaković, Vladimir i Gordana Šarić i Jovan Vuković.

1 коментар:

Belirac је рекао...

O tome kako je nastalo ime Belišća, možete nešto pročitati na blogu Adnana Spahića: ovdje.