понедељак, 9. март 2020.

REBUSANJE (4004)


12 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Možda neko može bar da počne?

Luka је рекао...

Ja s kraja: Draganja je Duje!

Milan Žarkovački је рекао...

Taj kraj je tačan. A drugi lik je i poznatiji.

IlijaO је рекао...

Ispočetka bi bilo: ODE LUKA SAD U ŠKO.. ( o delu kasa Duško, možda čak i Dugouško?)- samo ne znam šta to grizu: dim ili sifone od sudopera, haha?

IlijaO је рекао...

E sad imalo veze i smisla ili ne:
ODE LUKA SAD U ŠKODU GO, U ŠKOLI MU JE DEKA OD UJE!
-o delu kasa Duško Dugouško lim ujede kao Duje!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pretjerao si, Milane!

Milan Žarkovački је рекао...

Jesam, Nedjeljko, ali kao što Marfijev zakon kaže: Ako nešto vredi terati, vredi i preterati.

Tačno, Ilija O., samo je jedno slovo pogrešno; deka mu je u škodi (ujeli su dim).

Dejan Minić је рекао...

Ovo je najbolji rebus svih vremena, te čestitam autoru, ali i blogogazdi na objavljivanju. Svaka čast!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala.

Slavko Bovan је рекао...

Ne biste mi vjerovali kada bih vam kazao koliko mi je poruka (mejlom i telefonom) stiglo o ovom rebusu. Svrha objave je postignuta, a sutra (11.03.) u 10.00 ide jedan rebus koji sam lično i personalno sastavio, a Dejan će morati da koriguje svoju izjavu o najboljem rebusu svih vremena.

Nedjeljko Nedić је рекао...

E, ja se ne slažem s DejanomM!

Dejan Minić је рекао...

Ne korigujem...гриц, гриц:)