Počeo bih kritiku komentarom da protiv ovakvog stila krizaljke nemam nista: zatvoriti kombinaciju i omoguciti upotrebu lijepih domacih pojmova ima intrinzicnu vrijednost cak i kada je rad tehnicki neimpresivan. A ovdje lijepih ideja ima puno: OBILJEZJE, RODOLJUBLJE, UGOSTITELJSTVO, CRVOTOC, OSKORUSA, JUGOISTOK, POKUSAJ... Medutim, svi ti pojmovi definiraju i identitet uratka i to je, s obzirom na tehnicku nezahtjevnost, trebalo izvuci do kraja: dovrsetak dolje desno s UMIRIVATI i MANIKIRATI u tom je kontekstu "lijen": npr. UZEMLJIVAC umjesto UMIRIVATI (okomito KOCENJE i RITAM), a npr. BORIS KOVAČ umjesto MANIKIRATI (STEKA umjesto STETA), te donji desni kut dovrsen s npr. KRV/KOV i MRLJA/VOLJA postuju tu pocetnu ideju i izbjegavaju " konfekcijski " dovrsetak rada.
Ovo je tzv. skandinavska s rebusima bez njihovih rješenja. Zloduh
ОдговориИзбришиPočeo bih kritiku komentarom da protiv ovakvog stila krizaljke nemam nista: zatvoriti kombinaciju i omoguciti upotrebu lijepih domacih pojmova ima intrinzicnu vrijednost cak i kada je rad tehnicki neimpresivan. A ovdje lijepih ideja ima puno: OBILJEZJE, RODOLJUBLJE, UGOSTITELJSTVO, CRVOTOC, OSKORUSA, JUGOISTOK, POKUSAJ... Medutim, svi ti pojmovi definiraju i identitet uratka i to je, s obzirom na tehnicku nezahtjevnost, trebalo izvuci do kraja: dovrsetak dolje desno s UMIRIVATI i MANIKIRATI u tom je kontekstu "lijen": npr. UZEMLJIVAC umjesto UMIRIVATI (okomito KOCENJE i RITAM), a npr. BORIS KOVAČ umjesto MANIKIRATI (STEKA umjesto STETA), te donji desni kut dovrsen s npr. KRV/KOV i MRLJA/VOLJA postuju tu pocetnu ideju i izbjegavaju " konfekcijski " dovrsetak rada.
ОдговориИзбриши