среда, 19. октобар 2016.

FENIKS BZK(4)


5 коментара:

  1. Ovo je primjer pravog natjecateljskog rada. Niti je previše lagan, a ni previše težak. Ima svojih svijetlih točaka (atraktivne petnaestice), ali i nekoliko ne baš reprezentativnih dijelova. Najveći detalj koji kvari kvalitetu svakako je križanje pojmova TOLAIN/OIDIUM. Neatraktivan je i manje poznata osoba “PETAR GAĆINA” (prvotno sam kombinirao s pojmom “PERISPOMENA”), ali njega je lako odgonetnuti preko okomitih pojmova pa ga je lakše “prožvakati”.

    Još jedan detalj koji će mnogima zapeti za oko. Umjesto pojma “SOHO” sam mogao staviti pojmove: SOLO ili SOJA (vodoravno bi išlo “JESS” ili “LASS”, odnosno KORPA umjesto KOMPA), a na poziciji “AKME” bi bio pojam “AKRA”.

    Stavio sam SOHO jer sam želio uvrstiti što više slova abecede (nedostaju samo C, Đ, DŽ, Š).

    Svejedno, ova križaljka ima puno više pozitivnih elemenata nego negativnih tako da sam zadovoljan kako je u konačnici ispala.

    Toliko od mene, sad ostali mogu komentirati iz svoje perspektive.

    Srdačan pozdrav
    Od Marka!

    ОдговориИзбриши
  2. Nastranu plusevi i minusi u ovoj križaljki, najviše
    me se dojmilo Markovo promišljanje ovog uratka. :)
    Pošto se mogu pohvaliti da Marka poznam bolje od većine
    ovdje prisutnih komentatora, "opominjem" one hrabre
    kritičare da dobro pripaze u iznošenju svojih argumenata.
    Naš Dalmatinac je otvoren za sve, kako u enigmatskim
    radovima, tako i u komunikaciji, ali banaliziranje i
    kvalifikacije bez pokrića ne dolaze u obzir.

    P.S. Zaboravih reći, MM ne voli ni lažne hvalospjeve.

    :)

    Pozdrav svima iz Osijeka!

    ОдговориИзбриши
  3. Радоја Рацановић19. октобар 2016. 20:34


    Ova ukrštenica je po osnovnoj ideji i rasporedu crnih polja veoma slična drugoplasiranom radu. Iako su na mojoj tabeli obje ostale ispod crte, ova je bila u prednosti zbog znatno većeg broja slovnih skupina i 2 jedanaestice više. U sadržajnom smislu imam 3 bitne primjedbe: etimološki oblik posuđenice OIDIJUM što nije u skladu sa pravopisom, (vertikalni) troslov III i četveroslovna skr. UEFA.

    ОдговориИзбриши
  4. U većini slučajeva nemam zamerke na Markove križaljke (pa ni sada). Kod njega je sve uvek pametno iskombinovano, a čak i kad nešto štrči ili je nesavršeno, nije bez debelog opravdanja.

    Čoveku se ovde spontano nameće poređenje sa drugoplasiranim radom, pa je zabavno nagađati zašto se glasačima onaj dopao više nego ovaj.

    Po mom mišljenju, ovaj rad je osetno sadržajniji (a ima i neke formalne prednosti), ali je onaj u većem skladu sa opštim shvatanjem pojma kvalitet(a), što u suštini znači: jednostavniji (o tome smo već tupili).

    Zapravo, odgovor je dao sam autor u svom prvom pasusu, navodeći neke škakljive momente.

    Inače, ovaj stil očito najviše cene R. Nedić i Kvalić, pa su verovatno bili u istoj dilemi, s tim što je prvi presudio u korist ovog (12), a drugi u korist ovog drugoplasiranog (10). Za desetku se rad svideo i Tončiju, a da sam ja glasao, verovatno bih mu dao 12 (međutim, drugoplasiranom ne bih dao poene, mada mi je u top 20; razlika između ta dva rada, onako kako ih ja vidim, ipak nije u nijansama).

    ОдговориИзбриши
  5. Isto kao Radoja dao sam prednost Markovoj križaljci zbog dvije 11-tice više u odnosu na Nebojšinu,a inače su stilski gotovo identične.Zanimljive i svježe 15-tice,dobra prožetost,laka rješivost.RankoN

    ОдговориИзбриши