Moj omiljeni autor. Križaljku dimenzija 22 x 13 započeo je s dvjema dvadeseticama pa u prva dva retka ima po izolirano polje. Tu su i dvije bjeline 7 x 5, ali i pojam pod 6 okomito te 13 dvoslova od kojih je devet u sredini i jedan ukrižani par dvoslova. Ovu križaljku samo je Pauletić mogao proglasiti najboljom.
U obrazloženju je navedeno šta ne valja u drugim radovima, ali ni reči o tome kojim je ubojitim oružjem ova križaljka potukla čak 213 uradaka od 102 autora!
Kao najveći (da ne kažem jedini) kvalitet, ja prepoznajem samo solidnu (ni u kom slučaju majstorsku) nakalemljenost donjeg dela (koji je zakomplikovan dugačkim sintagmama) na gornji. Sve skupa izgleda kao celina, iako ne postoji nijedan pojam koji direktno povezuje dve kombinacije.
Moj omiljeni autor. Križaljku dimenzija 22 x 13 započeo je s dvjema dvadeseticama pa u prva dva retka ima po izolirano polje. Tu su i dvije bjeline 7 x 5, ali i pojam pod 6 okomito te 13 dvoslova od kojih je devet u sredini i jedan ukrižani par dvoslova. Ovu križaljku samo je Pauletić mogao proglasiti najboljom.
ОдговориИзбришиPoslao sam blogogazdi i Pauletićevo obrazloženje, objavljeno u istom broju "Kviskoteke", zašto je ovo najbolja križaljka.
ОдговориИзбришиĆavarova križaljka čak je na naslovnici dobila bombastičnu najavu: "najbolja hrvatska križaljka godine!"
Kad bi Pauletić još i pročitao što je sve napisao!
ОдговориИзбришиАутор је уклонио коментар.
ОдговориИзбришиU obrazloženju je navedeno šta ne valja u drugim radovima, ali ni reči o tome kojim je ubojitim oružjem ova križaljka potukla čak 213 uradaka od 102 autora!
ОдговориИзбришиKao najveći (da ne kažem jedini) kvalitet, ja prepoznajem samo solidnu (ni u kom slučaju majstorsku) nakalemljenost donjeg dela (koji je zakomplikovan dugačkim sintagmama) na gornji. Sve skupa izgleda kao celina, iako ne postoji nijedan pojam koji direktno povezuje dve kombinacije.