ČA, ČI, ČI, DI, DI, JE, NI, NI, NjE, NjE, PSI, ŠTVO, VA, VA, VO, VO
Vodoravno i okomito: 1. Životinje koje su školovane s ciljem da poboljšaju kvalitet života slijepih i slabovidnih osoba te da im omoguće što sigurnije i jednostavnije kretanje, 2. Vođenje rata, učestvovanje u ratu, 3. Stanovnici najvažnijeg prometnog središte na Krasu (Istra) i sjedište istoimene općine, 4. Faktografija.
Autor: Jovan Nedić
PSI VO DI ČI
ОдговориИзбришиVO JE VA NJE
DI VA ČA NI
ČI NJE NI ŠTVO
Rješenje je tačno: psi vodiči, vojevanje, Divačani, činjeništvo
ОдговориИзбришиDivača nije u Istri.
ОдговориИзбришиAnonimni komentator je vjerovatno u pravu. Mene je "zavarala" Istrapedia (posebno dio koji kaže: "Divača ... važno prometno čvorište istarskog područja"):
ОдговориИзбришиDivača, naselje na pruzi i cesti Kopar-Ljubljana (45°41′N; 13°58′E; 433 m nadmorske visine); 1.798 stanovnika (2021.), najvažnije prometno središte na Krasu, sjedište istoimene općine.
Nakon izgradnje željzničkih pruga Ljubljana-Trst, Ljubljana-Pula i Ljubljana-Kopar izgubilo je tradicionalni ruralni izgled, urbaniziralo se i danas je središnje naselje širega područja. Stanovnici uglavnom rade u uslužnim djelatnostima, najviše na željeznici. U Divači se od željezničke pruge Ljubljana-Trst odvaja krak za Pulu (Istarska državna željeznica, otvorena 1876.) i Kopar (Koparska pruga, otvorena 1967.), zbog čega je Divača postala važno prometno čvorište istarskog područja, preko kojega je željeznička mreža Istre povezana sa zaleđem. Putnici iz Istre za Ljubljanu i Zagreb presjedali su u Divači, kuda je prolazila magistralna željeznička pruga Trst-Ljubljana. Na početku 1990-ih promet se jako smanjio, a time i važnost Divače kao tranzitnoga i prekrcajnoga prometnoga čvora.
Ista enciklopedija, u članku "Istra, poluotok", navodi i ovo: "Zemljopisna kopnena granica Istre ide od Miljskog poluotoka i naselja Dolina, sjevernim rubom Ćićarije do Klane, Kastva i uvale Preluk/Preluka kraj Voloskog (40 km zračne udaljenosti)." Po toj definiciji, Divača nije u Istri.