четвртак, 20. мај 2021.

MEMORIJAL U "FENIKSU"



Prilog: Petar  Grubišić

6 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Mag rebusa (Magreb, USA)

Aljoša Vuković је рекао...

Drma skaut takmaca (DR, maska, UT, tak, maca)

Hajro је рекао...

Zanimljiv izbor autora. Orešić je odabrao (ispod slike) HANOI, BAHIA, PLAB gdje je „AB“ (u PLAB) mnogima nerješivo, sigurno je vidio i PANOI, TAPIA, PLAT. Gudić je odabrao da ima dva dvoslova u lancu (TS,NB) gdje je drugi bilo lako izbjeći – AI (u PAI) nije težak završetak ili, još bolje, SVRDLAR u jednini otvara prolaz na ĆA ili ĆE (puno lijepih opcija!). Ovo samo na prvi pogled, lako moguće da previđam objašnjenje ili druga zanimljiva mjesta.

STJEPAN OREŠIĆ-OREST је рекао...

Hajro, ni meni nije jasno otkuda pojmovi HANOI, BAHIA, PLAB (?) i ostalo,
jer to nije bila moja postava u skandinavci, već upravo riječi koje i ti
spominješ u komentaru ( PANOI, TAPIA, PLOT, OBLOGA, MIOM, LUMEN ... ).Ne
znam zbog čega je žiri izmijenio ( prepravio ) taj dio križaljke - možda
i namjerno radi (lošijeg) plasmana, ili... ???!
Srdačan pozdrav od Oresta .

Анониман је рекао...

Samo da se osvrnem da ne bi bilo zabune, mada sam rekao da mi je za ovo proljeće dosta komentara.
Žiri je žirirao prepisane originale i ništa nije mijenjao. Godinu dana poslije kada je rad došao na red za objavu, urednik Rajko je napravio korekciju iz banalnih razloga (pojmovi PANOI i MRKŠA mu se nisu dali opisati u jednoj kockici). Po meni rad nije izgubio na kvaliteti (npr za visaša Plaba sam čuo, a za Tapiju nisam, Hanoi, Bahia i Maat su tzv. kviz pitanja i spadaju u opće znanje. Plus jedna množina manje, zbog Nedjeljka.
Inače, nisam siguran da će nas ovo ohrabriti za novi natječaj. Pero

Hajro је рекао...

Za pretpostavljenog prosječnog rješavača TAPIA, BAHIA, MAAT i PLAB su tu negdje po težini, razlika je u rješivosti tog dijela mreže u pomenutim opcijama - sa TAPIA je sve rješivo, ne zato što je TAPIA bolje (jer nije, zaista je lošije) već zbog PANOI i PLAT koji su ipak rješiviji. Nema ovdje ništa negativno, dobro je da se svi podsjetimo da su autori ponekad osjetljivi na promjene u svojim kombinacijama, ali i da redakcija ima potrebe i razloge koje autorima nisu na pameti, da je jedno rad žirija na ocjenjivanju, a drugo rad urednika na pripremi strane. Uz malo dobre volje i uzajamnog razumijevanja valjalo bi krenuti u nove natječaje, a i komentare.
Pozdrav.