петак, 31. октобар 2014.

ZRNCA (608)

Autor: Ljubica Bilalović (nije na slici!)

11 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

O B L I N E !!!

Zdenko је рекао...

O, BLENI!

mihajlo је рекао...

NE BOLI

Marko Mihaljević је рекао...

BI L' ONE
IL' BONE?

Миле Јанковић је рекао...

Izvinjavam se Ljubici, što ovo pišem ovde, ali ne znam gde drugde da napišem a da bude vidljivo.
Elem, napisa Slavko da se ja iza svojih komentara nekad potpišem, a nekad ne, i ulaskom (dupli klik) na "online" (na blogu TIO) ulazimo u "www.supercounters.com", ja dolazim do informacije (konstatacije, ili bilo šta drugo) da sam na blogu TIO bio (po pomenutom sajtu):
za IP adresu 212.200.65.xxxx (ostali brojevi se menjaju gde je x)
1. 31.10.14. -
- 06.52.07
- 07.17.09
- 07.30.51
- 08.31.02
- 08.52.30
Ovo ispada da ja prosto visim na blogu TIO, a u prva tri vremena nisam ni bio budan.
Naravno, kada brojač servira ovakve podatke (ko zna sa koliko vremena zakašnjenja), domaćin iliti vlasnik bloga može (a i dobija) da dobije pogrešnu sliku po pitanju nekih anonimnih komentara. Ispada sve što je anonimno, a nije po volji ..... onda su to pisali MJ i ZR jer su u to vreme bili na blogu.
Zašto ovo pišem, pa iz prostog razloga da ukažem na činjenicu da se ja na internet pre 14 časova jako (ali baš jako) retko kačim, tada sam uglavnom na poslu i imam druge obaveze.
Zaključak: nije baš sve onako kako mašina pokaže.

Slavko Bovan је рекао...

Obline je tačno.

Slavko Bovan је рекао...

Mile, ni za šta te ne optužujem, niti ti šta prebacujem osim onoga što stalno ponavljam.

Napiši makar JEDAN komentar sa pozitivnim kontekstom, pa ostalih 99 mogu biti kao svi dosadašnji.

Миле Јанковић је рекао...

Evo pohvaljujem ti tvoj TIO kao najbolji enigmatski blog u ovom delu Evrope (ovo stvarno mislim), jer ulažeš mnogo vremena i energije da to tako bude. Samo mala primedba, batali silne brojke, statistike, posete itd, to je po meni totalno nebitno.

Gojko је рекао...

Zna LI NEBO,
kažem lele,
koliko te
drugi žele.

N. Petkovski је рекао...

BELO ... IN!
OBLE ... IN!
BELINO!!!

A moram da primetim još i ovo: Ljubica je poslala uverturu za večerašnji "Specijal", a pouzdano znam da ona ume da izgovori "R", pa neće biti UUAAA, nego UURRRAAAA!!!

Marko Mihaljević је рекао...

BONELI I NOBEL vole obline
kao kod ove primjerene debljine.