четвртак, 19. новембар 2015.

NEDJELJKO NAGRAĐUJE



Piše: Nedjeljko Nedić
Cijenjene kolegice i kolege, najljepša vam hvala na svim premetajnim umotvorima od slova mojega imena i prezimena, kojima ste mi uljepšali moj 53. rođendan. Nije mi bilo lako izabrati najbolje. Iako sam u uvodniku zaboravio spomenuti premetaljke s izmjenom, naravno da sam i njih prihvatio. Stoga sam odlučio nagraditi šestero, a ne troje sudionika. Knjigu „Imenoslov“ zaslužili su:
-          Ljubica Bilalović (premetaljka s izmjenom: NEK' NOĆ DA IDEJE)
-          Marko Mihaljević (proširena premetaljka: NEKOĆ DODIJELJEN)
-          Dejan Minić (proširena premetaljka: KIĆEN, VOLJEN DJED)
-          Luka Pavičić (premetaljka s izmjenom: DOSLJEDNIK JE, NE)
-          Radoja Racanović (premetaljka: DJED, NE KOLJENIĆ)
-          Mirka Sajić (proširena premetaljka: NEKOĆ JED LJUDINE)
Markovu i Lukinu adresu imam i šaljem im knjigu već danas, a Dejana, Ljubicu, Mirku i Radoja molim da svoje adrese napišu kao komentar ispod ovoga teksta na TIO-u ili ga pošalju na moju e-poštu: nedicnedjeljko@gmail.com. Sve premetaljke objavit ću u nekom od budućih brojeva PEN-a (Posavskih enigmatskih novina) Nagrađenicima od srca čestitam, a svim inim sudionicima još jedanputa se zahvaljujem.

8 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Podatke sam Nedjeljku poslao mejlom, a ovde mogu da mu se javno zahvalim na ovoj lepoj akciji, kao i nagradi. Pozdrav!

Luka је рекао...

Čast mi je biti u društvu odabranih, i unaprijed se Nedjeljku zahvaljujem na knjizi!

Mirka је рекао...

Lijep je osjećaj kad dan počne dobijanjem poklona. Nedjeljko, hvala. Adresa stiže na mejl.

Marko Mihaljević је рекао...

Hvala kolega na poklonu i želim ti još mnogo godina kreativnog rad!

Радоја Рацановић је рекао...

Ja htjedoh da budeš koljen(ov)ić, a ti izabra - djed. Ma, ne daj se generacijo! Sve najbolje, zdravlja najviše!

ljubica bilalovic је рекао...


Nedjeljko, drago mi je što ti se moj anagram dopada i radujem se knjizi. Adresa stiže u inbox.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Preuzeo sam Dejanovu, Mirkinu i Ljubičinu adresu i knjige šaljem sutra.

Mirka је рекао...

Ja knjigu već čitam!

Hvala, još jednom