четвртак, 28. април 2016.

TRI PLUS TRI


7 коментара:

Rok Ban је рекао...

IVO BAN
LIBERO
ANJA MIT
GARIJA
ANA CAR
NIČANI

Pokušao rješiti
ROK BAN

Rešad Besničanin је рекао...

Sviđaju mi se ovakve minijature. Nedjeljko, drago mi je da sam ti dao inspiraciju.

Mandrak је рекао...

Danas je u Feniksu objavljena moja maksi talijanka (u čijem je nastanku učestvovao i Tonči, a koju je verovatno doterao Rajko), i u njoj se pojavljuje češki državnik OTA ŠIK. Ja nikada nisam čuo za njega (tu sam imao Otavio), ali mi se pojam jako dopada i ne časeći časa sam ga pridodao svojoj kolekciji poznatih faca sa troslovnim imenima i prezimenima.
Btw, Nedjeljko, i ja sam pisao o tome na svom blogu u postu o Evi Ras.

Tonci M је рекао...

Ne zaboravimo da kombinaciju 3-3 ima i EDO ŠEN. nemonotonu strukturu nude povijesno značajni JAN HUS i BEN HUR.

Marko Mihaljević је рекао...

AMY TAN – američka spisateljica ("Klub sretnih žena")
LIL' KIM - američka reperica
PAT COX - bivši predsjednik Europskog parlamenta (2002-2004)

Dejan Minić је рекао...

PET KEŠ - australijski teniser, osvojio Vimbldon 1987.

IlijaO је рекао...

I, naravno, pseudonim ROK BAN!