субота, 11. јун 2016.

DANAS U BEOGRADU

Danas je u Beogradu održana sednica Predsedništva ESS.
Najvažnije odluke:
Spisak članova biće objavljen za 3-4 dana (Predsednik je na sebe preuzeo odgovornost zbog kašnjenja objavljivanja spiska)
Susreti enigmata Srbije održaće se 19-21. avgusta u Čačku.
Nakon burne rasprave ipak je velikom većinom glasova (9:2) odlučeno da se poštuje Pravilnik o takmičenjima, te da se na Susretima održe sva zvanična takmičenja (kao i do sada).
Detaljniji izveštaj uskoro!

 Održana je skupština "Nove zagonetke", te je obeleženo 15 godina rada ovog kluba.
Detaljniji izveštaj uskoro!

Sa Miodragom Tošićem razjašnjeno je navodno "pljuvanje" EKK po Enigmi. Pokazalo se da i nije baš onako kako piše u "Vesniku Nove zagonetke" (O ovome poseban post)

Iskoristio sam priliku da Tomislavu Popoviću uručim pehar i nagradu kao pobedniku 5. Memorijala "Đuro Knežević" (O ovome poseban post).

Bane Nikić uručio mi je nagradu (knjiga "Put ka vrhu 3" i enigmatski listovi) kao pobedniku takmičenja u rešavanju rebusa. (Možda i o ovome poseban post?)


3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ako vas neki detalj posebno interesuje, postavite mi pitanje u komentarima. Sada pijem kafu sa Najboljom, malo se odmaram, a onda se bacam na pisanje.

Svi koji su mi danas pisali (50-tak poruka) neka se malo strpe jer im neću odmah odgovarati.

Luka је рекао...

Da li je "Put do vrha" slučajno odabrana za nagradu?

Slavko Bovan је рекао...

Nije slučajno. Ja odabrao od četiri ponuđene.