петак, 3. јун 2016.

NOSTALGIJA (602)

Mini Čvor 97, 11.04.1973.
(Prilog: Ilija Đurković)

3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ako povećate fotografiju zapazićete neka poznata imena.

Hajro је рекао...

Evo ga test za memoriju, 43 godine nisu mala stvar. Sjećam se da sam izabrao pseudonim Ajax po nogometnom klubu koji je tada harao, a nije mi ni grčka mitologija bila mrska. Mislim da sam gornju dvanaesticu ima na STVO, a donju na OST i da su bile povezane pojmom VARNALIS (grčki pjesnik, Costas) u predzadnjem stupcu. O žiriranju - dobio sam desetku od Borisa Antonića i to mi je bilo kao pobjeda. Jedan od ocjenjivača mi nije dao ni boda, eto i tada je bilo velikih razlika u ocjenama. Ne znam zašto je komentator lik nazvao "nesimpatičnim", takvih likova je bilo u Mini Čvoru.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ovo bodovanje dokazom je da ni tada, baš kao ni sada, nije bilo precizno određenih kriterija za ocjenjivanje križaljaka. Pobjednička križaljka Anice Ivanišević (znate li tko je ta dama?)dobila je bodove od svih članova žirija, no nijednu najveću, i na koncu pobijedila.