недеља, 28. октобар 2018.

"FENIKS" (621)




8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Jedan kolega (ime i prezime poznato redakciji) kaže da je i on imao isti anagram kao Pero i Varaždinac, ali sa malo drugačijim rasporedom riječi.

Željko Jozić је рекао...

Pretpostavljam da je njegov anagram glasio:
"VEČE, IDE GOSPODIN HORVAT".
Ako je tako, Pero i Stjepan s boljim redom
riječi u rečenici imaju prednost.

Član žirija

Slavko Bovan је рекао...

Poruka za jednu trećinu ŽŽŽ žirija:
I pored sitnih opaski nekih takmičara (što je normalno), opšti utisak je da su ŽŽŽ dobro obavili odgovoran posao. (Ja nemam ni sitnih opaski).

Анониман је рекао...

Svi natjecatelji su svoje autorske uratke odnijeli kući. Ovo je samo kolaž od onih koji su nam ih dostavili. Možda smo ih trebali objaviti bez potpisa (ime i prezime poznato redakciji)...? Pero

Cryptoman је рекао...

Ne znam za taj
"VEČE, IDE GOSPODIN HORVAT",
kod mene je bio:
"VEČE... IDE GOSPODIN HORVAT..."
što mi nije isto kao prethodni.
E sad, da li je bolja stilska postavka ovako ili kod anagrama iz Feniksa teško je tu objektivno procijeniti. Svako postavi onako kako misli da je najbolje, pa neka se žiri pati sa ocjenjivanjem... :)
Meni su ocjene bile ok (23/30, tj. 8-8-7), iako bih volio znati i ocjene za ove objavljene u Feniksu.
Taj GOSPODIN HORVAT bio je zanimljivo otkriće pri kreiranju ovog anagrama, ali falilo je ono malo da se dođe do vrhunskog sastava. Ostatak slova nije baš išao naruku u tom naumu.

Анониман је рекао...

Evo Adnane provjerio sam. Dobio sam ocjene kao i ti tj 7-8-8, sedmica od Bilankova. Za ostale ne znam. Pozdrav, Pero

Cryptoman је рекао...

Hvala, Pero.

Željko Jozić је рекао...

Adnane, "VEČE... IDE GOSPODIN HORVAT..." je jedan od najboljih
anagrama na prvenstvu, što se vidi i po ocjenama žirija. :)