среда, 1. јун 2022.

PRIJATELJSKI RAZILAZAK

 

Otprilike devet godina sam radio enigmatiku za katalog trgovačkog lanca "Gomex" (Zrenjanin). Danas mi pišu da zbog povećanja cene papira moraju da smanje troškove, a samim tim obustavlja se enigmatika u ovom "listu" (petnestodnevno izdanje). Za ovo vreme uradio sam 210 priloga. Prostor koji je zauzimala enigmatika bio je cela strana, pola strane ili trećina strane, a u početku je to bila skandinavka na zadatu temu, a 58 brojeva išla je osmosmerka. Osećam potrebu da se javno zahvalim "Gomeksu" na više nego korektnom odnosu prema meni kao saradniku, ali treba podsetiti da su redovno sponzorisali i Enigmatske Dane ludaje. U "oproštajnom mejlu" iz redakcija kataloga se zahvaljuju na saradnji i poručuju da ako dođe do promena da će me kontaktirati. Nadam se i ja! Još jednom moja zahvalnost uz slogan "Šešir nakrivi, lakše se živi"!

Нема коментара: