понедељак, 26. јун 2023.

PASIJANS

Miroslav Živković

9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Miroslav je napisao da bi ovo moglo biti malo teže. Da vas vidimo!

Božo је рекао...

Prvi deo :

NESIT
niter
tenor(toner)
metro
MRMOT

Nedjeljko Nedić је рекао...

MRMOT
MOTAR
MATAR
AGRAM
AGAMA

Božo је рекао...

AGAMA
magla
palma
upala
PUDLA

Анониман је рекао...

Umjesto NITER - SONET ili NOTES

Božo је рекао...

Krenuo sam sa sonetom,ali nisam uspio završiti.Bilo bi u redu da Anonimni završi do mrmota.

Božo је рекао...

Tek sad vidim da "sonet"odgovara mom nastavku,a ja sam ga isključio iz kombinacije.Previd koji je Anonimni video.

Анониман је рекао...

Npr. umjesto MATAR i AGRAM - AROMA i AMARA.

Božo је рекао...

Očekivao sam da Anonimni reaguje i na Nedjeljkovu objavu zbog dva faula.Jedan logogrif i jedna imenica sa velikim slovom.Čini mi se i da kod Anonimnog ima množina.