понедељак, 24. јул 2023.

ŠIROKI BRIJEG 2023

Povodom XI. Susreta enigmata, koji će se održati 5. kolovoza 2023. godine u Širokom Brijegu, organizacijski odbor raspisuje:

                                                 SASTAVLJAČKI NATJEČAJ

1.Natječaj se sastoji od dviju disciplina: premetaljke i magičnog kvadrata 7 x 7;

2. Premetaljka se sastavlja na sljedeću temu:

 

SUSRETI U ENIGMATSKOJ METROPOLI!

Premetaljka mora biti sastavljene od zadanih slova, bez dodavanja ili izmjena;

3. Magični kvadrat 7 x 7 sastavlja se prema važećim i pravopisnim pravilima.

Najmanje u dvije od 7 riječi moraju biti slova JEDAN. (npr: jedinac, ojedina, Danijel, doajeni ...). Magični kvadrat ne treba opisivati, za manje poznate pojmove valja navesti pouzdane izvore;

4. Svaki sudionik natječaja može poslati najviše 2 rada u svakoj disciplini potpisanih punim   imenom, prezimenom i adresom;

5. Premetaljke i magične kvadrate slati na elektroničku adresu:   

    nevenkosol@gmail.com  najkasnije do 30. srpnja 2023. godine;

6. Pristigle radove ocjenjivat će eminentni žiri, a rezultati natječaja bit će objavljeni  

    na XI. Susretima enigmata u Širokom Brijegu.;

7. Najboljim sastavljačima pripast će dvije jednake novčane nagrade: 110 KM autoru najbolje premetaljke i 110 KM autoru najboljeg magičnog kvadrata. U svakoj kategoriji podijelit   ćemo i po dvije utješne nagrade (knjige).   

Organizacijski odbor XI. Susreta enigmata

 

14 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Valja podržati!

Slavko Bovan је рекао...

Baš juče sam imao jedno telefonsko raspitivanje. Kolega se kod mene (kao dobro informisanog) raspitivao o Širokom Brijegu. Ima neka tajna veza :)

Slavko Bovan је рекао...

Naravno, poslao sam pobjednički, a drugoplasirani ću poslati naknadno :)

N. Petkovski је рекао...

Preuranio si! Pobednički upravo sastavljam!!! Tvoj rad ne može biti prvoplasiran, nego samo PRVOPOSLAT!

Анониман је рекао...

Ko dolazi u Široki? Ja sam već rezervirao smještaj dan ranije (4.) u Mostaru, gdje stižem nakon osvježenja u Kravicama i ispovijedi u Međugorju. Pero

Slavko Bovan је рекао...

Kada se ispovjedim pred bankomatom u Kikindi, eto i mene :)

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, čujem da nije prvoposlani (jedan ranije stigao iz Osijeka), a ono "pobjednički" je tradicija koju sam poštovao i pisao svaki put, a svaki put je žiri bio tvrdog srca. Inače, zaista imam dobra dva anagrama.

IlijaO је рекао...

Vrlo velika šansa! Odnosno -potez Osijek(2) -Vinkovci (2)-Privlaka (1) -Orašje(1)!
A o anagramima ne bih- već je kuvertirano prvo mjesto!

Slavko Bovan је рекао...

Možda organizatori odluče da bude 11 prvoplasiranih, s nagradom od po 10 markica (taman za ćevape u pola s lukom).

Slavko Bovan је рекао...

Navijam da bude dosta učesnika.
Anagrame sam poslao. Kvadrat još nisam ni probao.

Aljoša Vuković је рекао...

Ne zabušavaj, Slavko! Čak sam i ja poslao kvadrat. 😊

Slavko Bovan је рекао...

Imam neke priorite, a to trenutno nije sklapanja kvadrata. Vjerovatno ću sastaviti i kvadrat 8ali kada stignem).

Slavko Bovan је рекао...

U subotu smo Luka (Bovan) i ja sastavili i kvadrat za Široki.

Slavko Bovan је рекао...

Nije loše da ponovimo objavu.