петак, 29. септембар 2023.

VANREDNO ANAGRAMIRANJE

17 коментара:

Zdenko је рекао...

Ja mislim da poslije ove nagrade Aljoša kuša vino :)

Esad L је рекао...

ALJOŠA VUKOVIĆ-ŠIBENIK
Izvrstan premet Luka!
Uklapa se u Aljošin habitus!

Luka је рекао...

Hvala Esade!

Vidjevši na slici da Aljoša ima cvike, prva opcija je bila pitkija ...:

ŠKILJAVO BIĆE KUŠA NIVO!

... no ipak se odlučih za ovaj s upravnim govorom!

Zdenko, tvoja inačaca pokriva i Aljoša talent iz somelijerstva!

Aljoša Vuković је рекао...

Hvala Luki za odličan anagram. Zdenko, rijetko kad pijem alkohol. Vino najmanje od svega, ali ovaj put si u pravu. Popio sam čašu Merlota. Pola-pola, naravno.

Aljoša Vuković је рекао...

Atipičan sam Dalmatinac. O vinu i ribi ne znam, gotovo, ništa. Jedino se pivanje može uklopiti u tu dalmatinsku stereotipnu priču.

Dejan Minić је рекао...

Ništa se ne brini, Aljoša. Ja sam u tvoje ime sinoć popio dosta vina:)

Zdenko је рекао...

KO KIŠEVIĆ! ŠALJI BOVANU! !

Aljoša Vuković је рекао...

😂😂😂👍

Aljoša Vuković је рекао...

Hvala, Zdenko!

Z.Tacić је рекао...

NABAVIĆU OVIŠE ŠKOLJKI.

Aljoša Vuković је рекао...

😂😂👍

Анониман је рекао...

ŠKAKLJIVOŠĆU OBAVIJEN! (J=I)
Stipan

Aljoša Vuković је рекао...

Odličan.

Zdenko је рекао...

"KIŠEVIĆ" BIVAO NA ŠKOLJU!

Aljoša Vuković је рекао...

Kompliment. 😊🙏

Zdenko је рекао...

Aljoša Vuković – književniku, zagonetaču, glazbeniku, osobi od talenata raznih

NOV KIŠEVIĆ, ŠOU KABILJA

Aljoša Vuković је рекао...

Super. 🙏👏👏👏