петак, 22. март 2024.

"KIKINDSKI PORTAL"


 

„Mali je ovo grad, u njemu sve se zna“ kaže jedna pjesma. Juče ujutro dok sam prolazio Trgom, naiđoh na ekipu RTS (snimatelj Ištvan Kepe i novinar Branisalv Prokić). Postavili su kameru i čekaju uključenje u Jutarnji program. Pozdravih ih (prolazio sam na dva metra od njih) uz uobičajni pozdrav:“Zdravo sedma silo! Srećan rad“. Otpozdraviše, a Ištvan zvani Pišta reče: „Čujem da si opet dobio neku nagradu. Čestitam!  Čim se Proka (Prokić prim S.B) vrati sa odmora doći ćemo da te snimimo“. Taman sam zazinuo da kažem da baš i ne moraju kad poče direktno uključenje. Mahnem im rukom i nastavih dalje svojim putem. Bukvalno pet koraka dalje naletih na Sašu Uroševa (s njim sam radio u Infrmativnom centru Kikinda nekoliko godina). Izveo je psa u šetnju. Zdravismo se i on zapovjedničkim glasom reče: „Moraćemo napraviti prilog za sajt!“ (On je gazda vrlo čitanog portala gradski.online).

Sat vremena kasnije dobih poruku od Svetlane Ostojić koja radi za „Komunu“ i „Kikindski portal“ (I s njom sam nekoliko godina radio u ICK-u). Kaže da piše prilog i da joj treba slika koju je vidjela na blogu TIO i trebaće joj kratka izjava. Rekoh nekoliko rečenica, zahvalih što misli na enigmate i odoh dalje. Sinoć sam joj poslao sliku. I evo objave.

Kikindski novinari rade baš dobru promociju EKK. Hvala im!  

LINK

Нема коментара: