субота, 15. јун 2024.

PRVENSTVO SRBIJE (REZULTATI 2. KOLA)








11 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Čestitam od srcu Borisu, Slavku i Zoranu. Čestitam i Enigmatskom savezu Srbije na organizaciji kao i svim ostalim sudionicima.

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam Borisu i ostalima.

Slavko Bovan је рекао...

U generalnom poretku dobro mi je upisano 44 poena, ali nije 21 + 22, već 21 + 23.

Анониман је рекао...


Исправићемо грешку!
Честитам победницима и свим учесницима!

Влашар

Анониман је рекао...

TiO mijenja naziv u ČiP, tj. Čestitke i Pozdravi. Zloduh

Slavko Bovan је рекао...

Nije ni to loše. E, onda da pozdravim ZM koji mi je dao trojku :)

N. Petkovski је рекао...

Za ovo kolo sam poslao dva anagrama. Na listi nema mog imena i mojih radova, pa proizlazi da su radovi neispravni. Detaljno sam proveravao i to više puta, ali nisam pronašao neispravnost. Voleo bih da se na listi upišu imena autora tih neispravnih radova, pa da se uverim da (ni)su to moji radovi.

U svakom slučaju, čestitam pobedniku i svim ostalim učesnicima.

N. Petkovski је рекао...

Nakon što sam poslao gornji komentar, odlučio sam da još jednom proverim ispravnost mojih radova, i nažalost pronađoh faul - u oba rada mi nedostaje slovo Ć. Kako je do ovoga došlo, ne znam. Dakle, odluka sudaca je ispravna.

Slavko Bovan је рекао...

Kada mi je onomad u BL Dragomirović kazao koji je njegov anagram mislio sam da taj mora da pobjedi. Eno ga na četvrtom mjestu!

Анониман је рекао...

16.6.2024.
У резултатима 2. кола, где су приказани сви анаграми, мојом грешком је уместо анаграма Сњежане Штимац (22. место) написан анаграм Решада Бесничанина који је већ на 19. месту. Требало је да стоји:

22. место: Сњежана ШТИМАЦ из Огулина:
ЗАПИСАЋУ, ПАМТИМО ВРСНОГ ЛАВА ПО "ПОТИРАЉКИ"!

Извињавамо се госпођи Штимац.

Иначе, аутори неисправних анаграма су Никола Петковски (у радовима 1 и 3 недостају по слово Ћ) и Раде Матић (у раду 53 је слово више).

Ацо Јанковић.

Анониман је рекао...

16.6.2024.
Хвала Аљоши и осталима који су препознали труд да такмичење прође регуларно.

Да сам се ја питао, Софијин анаграм (38. место) би био доста боље пласиран. Мислим да је убола карактер пок. Томислава, њен однос према њему и да га
одједном нема!

Ацо Јанковић.