уторак, 11. јун 2024.

UKRŠTENICE (10)



7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Zapažate da sam prestao da dajem "svoje" ocjene za ukrštenice.
Pošto sam to jedino ja činio, a ostali su mudro ćutali, hajde da se ućutim i ja.

jedino mogu kazati da je, ovoga puta, došao baš veliki broj dobrih ukrštenica.

Zdravko је рекао...

Ova Bošnjakova križaljka sadrži enigmatski lijepe riječi. Raspored crnih polja je malo "nezgrapan", previše je jednoslova, izoliranih polja, a i dvoslova.

Анониман је рекао...

Nije mi jasno crno polje u Bošnjak ovoj križaljci umjesto RUR ili ROR. Pero

Анониман је рекао...

Također i crno polje gdje ide Nemarokanac!? Pero

Predrag Bošnjak је рекао...

Ne znam otkud tu crno polje u polanoj križaljci bio je pojam RUR, nemarokanca se nisam usudio uvrstiti.

Анониман је рекао...

13.6.2024.
Извињавам се господину Бошњаку. При прекуцавању рада, додао сам му једно црно поље и тиме утицао да рад буде слабије оцењен.
Ацо Јанковић.

Predrag Bošnjak је рекао...

Dobro 15 ili 28...ne mijenja stvar 😀