уторак, 8. јануар 2013.

TAPŠANJE (28)

Belina k'o teniski teren! Autor: Novo Zekić.

7 коментара:

Синдикат Слога је рекао...

Svaka čast!

Miroslav Cvetković је рекао...

Свака част - велемајсторски!
Али... ако је аутор изгубио толико времена на овај прелеп рекордни рад, могао је "уложити" још који сат рада и скинути она два црна поља уз леву ивицу укрштенице.
Легендарни Петар Бизумић ми је једном приликом рекао да сам добар састављач, али често не дорадим идеју до краја, што знатно умањује квалитет мојих енигматских прилога.
Готово сам сигуран да се поменута два црна поља, а вероватно и једно од оних неколико уз горњу ивицу укрштенице могу избећи.
Да је реч о обичној укрштеници све би било ОК, али ако ћемо правити рекордне (за памћење) онда издржимо до краја!

Tonci Milat је рекао...

Majstorski, nema što!

Tonci Milat је рекао...

Hmm nema tu baš toliko puno prostora za promjene, MC. Možda NESESER umjesto BOS#SIR (ETORE umjesto ODORE), ali preostala crna polja u toj zoni su praktički zacementirana. Gornji dio ima bjelinu 5x5, za sporedni dio križaljke sigurno i više nego dovoljno?

Miroslav Cvetković је рекао...

Može, Tonči!
Levo dva spojena polja bez problema idu van, gore crno polje između reči ARANA i EON.

Slavko Bovan је рекао...

Tonči, Miroslav je napravio doradu krajeva Novine fenomenalne ukrštenice, ali pošto je ovo "TAPŠANJE" za Novu Zekića, trebaće mi njegova dozvola da objavim reagovanje MC (meni se dopada!)

Tonci Milat је рекао...

Vidim, vidim! Treba za takva ugađanja puno strpljenja i znanja-posebno mi se sviđaju upotrebljena rijetka slova lijevo (inače, čitanje križalje na ćirilici je kao dodatna zagonetka za mene jer ne znam sva slova ;))