недеља, 23. јун 2013.

REBUSNA UKRŠTENICA


5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Sličice bez apostrofa. Za pohvalu!

Ilija Đurković је рекао...

PARA PET | PET AR

BO ROV NICA| MER
____ ____
LA BORA TOR IJA
____ ____
PO VITI | BAR JAK
____
RA DOJKA I TI NE

Dejan Minić је рекао...

Bravo, Ilija. Pošto kasniš, a vikend je, mora da si opet skoknuo do mora:)

Ja sam poslednji put letovao u CG, daleke 2001. u Kamenovu (fina vikendica odmah iznad magistrale) sa tadašnjom devojkom, a sadašnjom ženom, kad mi komfor nije bio prioritet. Tamo je uvek bilo dosta lokalaca i Podgoričana zbog kvaliteta plaže. CG sa zamenio daljim destinacijama i nikako da se ponovo vratim tamo.

Ilija Đurković је рекао...

Da Dejane, bio sam na kupanju u Bečićima.
Odlična je ova rebusna kombinacija, bez ijednog apostrofa. Izuzetno si raspoložen za neke novotarije ovih vrelih dana!
Ako se odlučiš za ljetovanje u CG ove godine, obavezno se javi da se upoznamo i družimo! Bilo bi mi baš drago.

Dejan Minić је рекао...

Za ovu je već kasno, možda dogodine. I meni bi bilo zadovoljstvo.