уторак, 24. септембар 2013.

DRUGI SPECIJAL (5-8)





11 коментара:

Unknown је рекао...

PITKA RAKIJA (Pit, kara kija)

Unknown је рекао...

KITU BI CAVE SLOMILE (kit ubica, veslo, Mile)

Slavko Bovan је рекао...

da i da

Slavko Bovan је рекао...

Dozvoljeno je i drugim rješavačima da se oprobaju u rješevanju :)

Unknown је рекао...

TE TRI JEBI (tetrijebi)

Ovo sam upravo ja objavio prije oko godinu dana na forumu kod Jovana Novakovića, doduše u formi indirekta!

Slavko Bovan је рекао...

Da (složićeš se da je ovo Zdenkovo efektno)

Unknown је рекао...

Apsolutno!
Moja postavka indirekta je bila u smislu: ove tri karaj, sa rješenjem TETRIJEBI.
Poslije sam se sjetio da se moglo predstaviti kao zapovjedni rebus gdje bi bile prikazane tri zgodne ženske!

Milan S. је рекао...

Odlična ideja, ovo sa zapovednim!

Unknown је рекао...

KARU SELE PUŠI (karusel, ep, uši)

Kod Baneta sam ove godine objavio: PETI NA KARU SELA (petina karusela)

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

E, moji dečki, TETRIJEBE je objavio Pauletić još davne 1986. kao priču s efektnim završetkom u listu "Erotika humor"
A.B.