петак, 20. септембар 2013.

SFRJ NOSTALGIJA


Štefan Markovič piše:
Posredstvom kolege Branka Milovanovića dobio sam primerak enigmatskog prvog broja časopisa sa nazivom "Enigmatika SFRJ nostalgija". Izdavač je "Halo Oglasi-Masmedia d.o.o.", Banja Luka, glavni i odgovorni urednik Dane Branković, sadržaj ukrštenice, skandinavke, vicevi, zanimljivosti, grafologija. Pošto je časopis nabavljen u zadnjih desetak dana na kiosku u Bosni i Hercegovini, a na nagradnom kuponu za slanje redakciji stoji podatak, da je izvlačenje dobitnika 1.maja 2013, predpostavljam, da je to i jedini broj tog časopisa. Sve zagonetke su u stilu naslova časopisa, a kao autori su potpisani Zlatko Delić, Psiho, Delija i Drvarčanin.

9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ovo mi je prvo saznanje o postojaju ovog enigmatskog izdanja. Nadam se da ćemo uskoro dobiti više podataka.

Cryptoman је рекао...

ovo izdanje sam prije 15-20 dana nasao na kiosku.

Slavko Bovan је рекао...

Očigledno autor enigmatike jeste Zlatko Delić (sa 4 različita potpisa)

Анониман је рекао...

U čemu se sastoji nostalgija ili je i to marketinški trik !?

Yasna

Slavko Bovan је рекао...

Ako sam dobro shvatio, nostalgija je unutar lista.

(Čekamo dodatne informacije)

Анониман је рекао...

Po naslovu časopisa, ja sam očekivao da su tu možda zagonetke koje su već objavljene na prostoru tadašnje SFRJ.
Lozničanin

Миле Јанковић је рекао...

Nedostaje JAJCE na naslovnoj strani.

Slavko Bovan је рекао...

Niko neće da prokomentariše PIONIRKU?

Cryptoman је рекао...

da, nostalgija se odnosi na teme. npr. teme skandinavki su SFRJ/TITO, BICIKL/PONI, KVISKOTEKA / LAZO GOLUZA, AVNOJ, DzEMAL BIJEDIC / MOSTAR, MILKA BABOVIC / KLIZANJE, EDVARD KARDELJ / LjUBLjANA, partizanski filmovi, itd.

osim navedena cetiri ima jos par razlicitih potpisa, a vjerovatno je sve isti autor (Zlatko Delic).

u sustini, simpa fazon. jedino nemam predstavu kako citalacka publika prihvata ovakve eksperimente...