недеља, 5. јануар 2014.

ANKETA

Piše Sonja Nedić:
Dragi enigmati, neki od vas već znaju, a neki će ovim putem saznati da ja, Sonja, pišem diplomski rad na temu "Utjecaj enigmatike na tiskana izdanja" pa bih vas zamolila da vi kao stručnjaci u tom polju popunite ovu anketu za enigmate: https://docs.google.com/forms/d/1HTrcItAjcLuU6ziJ0SBgQoXlmJZiTtVVVY_LMxopIMg/viewform 

Ovo je anketa za rješavače: https://docs.google.com/forms/d/1EwE9hMf92VpnmtYSDZSi_6F-0efqfGArnLK-eYcBgZQ/viewform

Anketa vam neće oduzeti više od 3 minute, a meni ćete puno pomoći.
Hvala i pozdrav iz Belog Manastira,
Sonja Nedić

13 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Popunjeno i poslato!

Анониман је рекао...

Popunjeno i poslato.
Saša

Mišo је рекао...

Popunjeno i poslato!

Анониман је рекао...

Hvala!
Sobodno prosljeđujte dalje.
Sonja

Željko Prvanov је рекао...

Popunjeno i poslato

Miroslav Cvetković је рекао...

Oba upitnika popunjena i poslata!

Dejan Minić је рекао...

Uradio. Mislim da će ovaj Sonjin rad, kad bude završen, biti veoma interesantan enigmatskim krugovima.

Анониман је рекао...

Poslato.
Pozdrav i podrška Sonji i tati koji je uspeo da je zainteresuje za enigmatiku.
Momir Paunović

Radojica Jovicic је рекао...

Popunjeno i poslato. Srdacan pozdrav i mnogo srece u zivotu i zahvalnost za interesovanje iz oblasti enigmatike.

N. Petkovski је рекао...

Ja sam popunio obe ankete i poslao odgovore.

Trodimenzionalac је рекао...

Sonja,
Ja sam odradio svoj posao. Na tebi je preostali lep ali mukotrpan rad. Srećno.
Dragan Ristić

Анониман је рекао...

Urađeno !

Imenjakinji želim da dobije čistu desetku na diplomskom i da joj uspeh u karijeri donese veliko životno zadovoljstvo !

Veliki pozdrav od Sofije Ikonić ( za prijatelje Sonja )

Анониман је рекао...

Hvala svima!
Sonja