петак, 10. јануар 2014.

DRAKULIĆEVO PISMO



POMOZIMO SONJI I NJENOM ENTUZIJAZMU
Dragi prijatelji,
U mnoštvu novogodišnjih i božićnih čestitki stigao mi je i jedan opširan anketni upitnik o našoj enigmatici danas, njenoj ulozi, mestu i značaju u našim pisanim medijima. Upitnik je poslala Sonja Nedić, kćerka našeg istaknutog enigmate i enigmatskog teoretičara Jovana Nedića, koja je odlučila diplomirati iz oblasti enigmatike, enigmatskog stvaralaštva, njene uloge i statusa u društvu uopšte. Lično sam oduševljen Sonjinom odlukom da se posveti problemima enigmatike jer sam siguran da će, na taj način, enigmatiku približiti stvarnosti i naučno dokazati njen značaj i svojevrsnu edukativnu ulogu enigmatskog stvaralaštva.
Neopravdana je marginalizacija enigmatike u društvenim tokovima i shvatanjima, koja nema osnove ako se zna da je enigmatsko stvaralaštvo svojevrsno novinarsko stvaralaštvo, što je priznato i našim članstvom u Društvu novinara Srbije!
Apelujem da svi mi enigmati, prema svojim mogućnostima, podržimo i pomognemo Sonji i njenom entuzijazmu da ostvari nešto što ima vrednost od šireg društvenog značaja.
Sisak, 09.01.2014. g.
inž. Ljubislav Drakulić

2 коментара:

Belirac је рекао...

Ako neko još nije popunio anketni upitnik, to može učiniti
ovdje (za enigmate) i
ovdje (za rješavače)

Анониман је рекао...

Hvala Vam puno.
Ja nisam ni s od sastavljača, a i rješavač baš nisam neki, ali sam s enigmatikom odrasla, a ovaj rad je samo mali doprinos tatinom zanatu.
Sonja