петак, 17. јануар 2014.

OVO JE TA EROTEKA




5.Sportski žurnal, 18.05.10.
Prije 15-tak godina dobio sam poziv da dođem u redakciju "Sportskog žurnala" (dnevni list) na dogovore jer su bili zainteresovani za sportsku skandinavku. Čak su mi i kazali koji je  format poželjan (ne sjećam se tačno, ali otprilike 14 puta 9 polja). Napravio sam probnu skandinavku u koju sam uvrstio (u tako mali format sa slikom) VLADE DIVAC, PARTIZAN, LEJKERSI, SLOGA i KOŠARKA, i sav ponosan pošao na pregovore. Mislim ja, sad ćete da vidite šta je prava tematska sportska skandinavka, laka za rješavače, sa dobrim rasporedom crnih polja, a puna tematskih pojmova.
Čovjek s kojim sam razgovarao (zamjenik nekog od urednika), pogledao je, počeškao se po glavi i izjavio (citiram po sjećanju): "
Nije to ono što smo tražili. Znate, mi smo sportski list i SVAKI pojam u ukrštenici mora biti sportski".
Ja sam ga samo zapanjeno pogledao.
Od saradnje nije bilo ništa, a taj list nikada nije imao ukrštenicu.
A zašto, pitate se vi?

4 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Objavljeno na Cryptomoanovom blogu (koji danas ima neke tehničke probleme pa se ne može otvoriti)

Mišo је рекао...

Mandrak je napravio i takvu. Mogao bi ti poslati pa objavi.

Mišo је рекао...

krenuo sam od vrha, pa tek sada vidjeh da je Mandrak već reagovao! Bravo Mladene.

Slavko Bovan је рекао...

Ovaj blog ovakve stvari objavljuje ODMAH! Od prijema imenarke do objavljivanja prošlo 3 minuta.