уторак, 11. новембар 2014.

ANAGRAMIRANJE (1249)

Autor: Momir Paunović

6 коментара:

Luka је рекао...

Natalijina ramonda

Luka је рекао...

Uz slavu Dan primirja u Prvom svetskom ratu

RATNI DAN - ANOMALIJA

Slavko Bovan је рекао...

Sa VIKIPEDIJE:
Ramonda nathaliae (Наталијина рамонда, колачић или цвет феникс) је ендемска биљка централног Балкана из породице Gesneriaceae. Остатак је суптропске флоре Европе и Медитерана, највероватније афричког порекла. Веома је слична биљци Ramonda serbica за коју се сматра да се од врсте Ramonda nathaliae одвојила у самосталну врсту полиплоидијом током терцијара. Биљку је 1884. године у околини Ниша открио доктор Сава Петровић, дворски лекар краља Милана Обреновћа. Заједно са Панчићем описао је ову врсту и дао јој име по краљици Наталији

Quizmaster је рекао...

Već vidim da će ovo da se šalje u "Pančevac", "Alo" i "Enigmu", ali autorka tog anagrama je Gordana Jovanović - Šarić. Rad je objavljen prošle godine na Međunarodnom prvenstvu Srbije za anagramiste: http://www.voy.com/96502/13770.html

Анониман је рекао...

Ne smatram ovaj anagram svojim. Ja sam Slavku mejlom i SMS-om poslao sledeći logogrifni anagram: ONA NAM TAJI DAN MIRA (m=l). Slavko je to obradio i objavio na blogu svoju verziju, ali je to potpisao mojim imenom. A vidi se da u objavljenom anagramu ima samo dve moje reči "DAN MIRA" (sedam slova), dok je preostalih deset slova Slavko sasvim druagačije anagramirao. Dakle, anagram je pre Slavkov nego moj, ili u najboljem slučaju -zajednički.
Momir Paunović

Slavko Bovan је рекао...

Da, u Momirovom anagramu bila je urednička intervencija. Malo sam doradio anagram da ne bude logogrifni. Momir reče da je od njegovog anagrama ostalo samo "DAN MIRA". Rekao bih da je ostala suština, te sam stoga samo njega potpisao.
Bacio sam oko na Dinkovu zbirku anagrama i tamo nema zabilježenog anagrama na ovu temu.