петак, 7. новембар 2014.

ASOCIJACIJE (582)


16 коментара:

Душан је рекао...

Šumadija?

Анониман је рекао...

klin

N. Petkovski је рекао...

Ajde i jedna šala: ovo bi moglo da bude "na vrh brda vrba mrda" - vrha imamo, imamo i vrbu, od rakije se celo telo (raz)mrda, pa hop u opanke pa na kolo (mrda, mrda).

Slavko Bovan је рекао...

Šumadija nije.
Nikola, ako je tvoje rešenje MRDA onda nije tačno, iz najmanje dva razloga - 1. nije tačno i 2. obično se traži imenica. Ipak, imaš pravo na još jedan pokušaj :)

Miodrag Bata Babović је рекао...

GORA?

Slavko Bovan је рекао...

NE!

Miodrag Bata Babović је рекао...

Његош?

Slavko Bovan је рекао...

ne

Miodrag Bata Babović је рекао...

појашњење:

1. ГОРА + 3. ВИЈЕНАЦ = ГОРСКИ ВИЈЕНАЦ

2. Село ВРБА (Његуши)
Just now · Like

4. ОПАНАК (Његош... висок момак, цирка 2 и кусур, а танак, натурио опанак )

Slavko Bovan је рекао...

Solidan pokušaj ali nije!

Slavko Bovan је рекао...

Ovo je malo "uvrnutija" asocijacija, ali bićete zadovoljni kada zajednički dođemo do rješenje.
(Makar se nadam da ćete biti zadovoljni i da nećete linčovati autora)

Migo је рекао...

BRZALICA

NA VRH BRDA VRBA MRDA
ČOKANJČIĆEM ĆU TE, ČOKANJČIĆEM ĆEŠ ME
RASKISELIŠE LI TI SE OPANCI

N. Petkovski је рекао...

Ma nisam mislio da je rešenje MRDA, nego ceo izraz i jednoj konstelaciji (na vrh brda vrba mrda). Naravno da ni ovo nije rešenje, nego sam ga u šali napisao kao zgodna konstrukcija. A zašto imam pravo SAMO na JOŠ JEDAN pokušaj? Šta ako pogodim iz treće (sreće)?

Nešto mi ide sa ovim dugim rečeničkim "rešenjima" - nakon vrbe koja mrda na vrh brda, možda bi išlo i ono "kad na vrbi rodi grožđe". E sad, imamo vrbu i rakiju (od grožđa), ali onaj vrlet i opanci kako se uklapaju u rešenju GROŽĐE, ne znam.

N. Petkovski је рекао...

E, ako je ono iznad mog komentara tačno rešenje, meni pripada pola zasluge, jer sam ja prvi mrdao vrbu

Анониман је рекао...

Srbin

Slavko Bovan је рекао...

Brzalica je tačno!