недеља, 16. новембар 2014.

DESET RAZLIKA

Autor: Mladen Mrčela

5 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Treba li odmah da napišem da mom oštrom inspektorskom oku ništa neće promaći?

1. Mesečina
2. Žuta boja na paleti
3. Žuta olovka iznad kista levo
4. Rascep na plavom mantilu slikara
5. Okovratnik slikara
6. Čavao manje na štafelaju
7. Nalepnica manje na ukrštenici desno u sredini
8. Deo rama na prozoru iznad glave slikara
9. Držalja rama za slikanje gore desno
10. Žute ukrštenice dole desno

Dakle, kako što sam gore napisao, mom oštrom inspektorskom iku zaista ništa ne može da promakne.

N. Petkovski је рекао...

Može samo da se dogodi "kiks" u kucanju - nije IKU nego OKU

IlijaO је рекао...

A bogami nije ni "Mesečina" nego "Mesec" ( što jednom iskusnom inspektorskom oku zasigurno nije smjelo promaći!)

Slavko Bovan је рекао...

Ovdje treba kazati da je Miodrag Bata Babović ovo odgonetnuo (i ucrtao rješenje) na Fejsbuku.

N. Petkovski је рекао...

IlajaO,

imamo pesmu: "Mujo kujeeeeeeeeeee konja po MJESECU ......",a imamo i: "ME-SEČINA, ME-SEČINA, joj joj ...", pa u čemu je razlika - jednom je muškog, jednom ženskog roda, a moje iskusno inspektorsko (ali pre svega muško) oko prvo zapazi ono što je žensko. Prema tome, meni je milija MESEČINA. Vidiš da sam odmah i prvo nju primetio :):):)