недеља, 9. новембар 2014.

NAJBOLJI U PRVOM KOLU



Poredak 1. Kola “Naslovnih anagram”. Čestitka svima!

1. BALKANKO S IMENOM OPERE VERDIJA, SAD SI BAŠ TI TEST SVOJ DECI! "Bosanka Aida dobila mjesto švedske ministrice prosvjete"
 (
Zdenko Capan) 173

2. ONA MI DJEDOVINA!
„Jedina domovina“
 (Ljubica Bilalović) 169

3. ZA OVO OPSOVAH BAĆUŠKE - UPRLJAŠE GRAD ATINJANA 
“Uhapšena dva Rusa zbog oštećenja Akropolja”
 (Rade Goljović) 158

4. EVO ZORE, A JA SPIJEM!
„Vrijeme je za posao“
(
Ljubica Bilalović)  143

5. BIJELA ŽENA SA ZNACIMA EBOLE JURI S DOKTOROM, SANIRA SELJAKE! "Oboljela je medicinska sestra koja se brinula o zaraženima"
(Zdenko Capan) 131

6. SUPRUG I NIJE ŠEVIO I DALMATINKI JE DAO ENORMNU LOVU!
"Milan na Sevku potrošio milijun eura u dvije godine"
(
Zdenko Capan) 118

7. SAMO NE PREBLIZU
„Spremni za ebolu“
(Milanka i Bojan) 98

7. I VAŠ ZUB SIJA, A BLEŠTE I KRUNICE!
"Uništava karijes bez brusilice"
(Ljubica Bilalović)  98

8. OLALA, OPASNIJA, UGUŠI PETRU KVITOVU!
"Šarapova osvojila titulu u Pekingu"
(Šefik Hamšić) 83

9. O, UBIJU KRUNU, PORODICU, A SLAVE OGROMAN KAMEN
“Spomenik caru Nikolaju Romanovu u Beogradu”
(Mihajlo Džudžar) 82


10. STO, NOŽ I MRKVA!
„Skroman život“
 (Ljubica Bilalović) 78

11. ON, PONOSNA I MUDRA VEDETA KGB-A
"Putinova senka nad Beogradom"
 (Mesud Malkoč) 69

12. NALIJE BAMBUS, POŠAŠAVI I LUDUJE, BRE!!!
Srbi baš vole, ali baš ne umeju da piju
(Mladen Marković) 66

13. UNEZVERENO ZVOCA U JASLICAMA ŽIVOTINJE!
"Zatvorio ženu u svinjac i vezao je lancem"
(Zdenko Capan) 58

14. ONA SE SMIJEŠI BRISELU, A TA RAJA ISTOKU!
"Teško je balansirati sa EU i sa Rusijom"
 (Zdenko Capan) 56

15. TIP JE PUNO NADUVAN I ŽUSTAR
"Putin stiže na vojnu paradu"
 (Mesud Malkoč) 44

15 коментара:

Zdenko је рекао...

Zamalo pogodih pobjednika. Onog zadnjeg sudiju častim pivom :)
Čestitam svim osvajačima bodova i hvala Slavku što nas i na ovaj način drži na okupu.

Rok Ban је рекао...

čESTITKA POBJEDNICIMA A I SVIM DRUGIM UČESNICIMA NA ODLIČNIM ANAGRAMIMA.

Slavko Bovan је рекао...

Čestitka i zahvalnost svima!

Ne znam šta vi mislite, ali meni se čini da ima dosta odličnih naslovnih anagrama.

Miodrag Bata Babović је рекао...

Ja sam sa velikom bogobojažljivošću uzeo da žiriram prispele radove...

Sad mi je donekle pao kamen sa srca jer su ukupni bodovi gotovo svi preslikani sa moje liste. Pogotovo prvih pet.

Čestitke za sve radove.

Marko Mihaljević је рекао...

Evo i mene. Pridružujem se čestitkama za najbolje, pogotovo Zdenku i Ljubici!

Sad je vrijeme za oštrenje, pa idemo ponovno da tupimo.

ljubica bilalovic је рекао...


Drago mi je što sam pogodila koji će anagram pobijediti, mada bih više voljela da su pogodili Zdenko, IlijaO ili Luka. :)

Ipak, velika čestitka Zdenku!

Slavko Bovan је рекао...

Mesud javlja da ima neke problemčiće sa kompjuterom, ali je našao način da pozdravi čestita Zdenku i ostalima.

Dakle:
Čestitka Zdenku i ostalima.
Potpis: Mesud.

Mesud је рекао...

Ćesttam Zdenku na pobjedi, njemu i Ljubici na masovnoj žetvi bodova...
Tipovao sam na ljubicin EVO ZORE...i nisam mnogo mašio.
Drago mi je da je, s obzirom na okolnosti pred početak, sve dobro krenulo i očekujem da se tako i još bolje nastavi.
Čestitke i zahvala Slavku!
(Anegdota: Moja kćerka Aida udana je u Švedskoj, ali nije o njoj riječ u naslovu pobjedničkog anagrama.....

Mišo је рекао...

Čestitke Zdenku na zasluženoj pobjedi! Vjerujem da smo se svi zajedno dobro zabavljali praveći anagrame.

Belirac је рекао...

Ja nerado učestvujem u žiriranju, pogotovo anagrama. Ovaj sam put ipak učestvovao i nisam mnogo "omašio". Od 10 mojih izabranih anagrama od 1 do 10. mjesta plasiralo se njih 8, a još jedan do 15. mjesta, tako da je samo jedan moj anagram ostao u zadnjem vagonu.
Anagram "Ona mi je djedovina" i ja sam stavio na drugo mjesto, a anagram "Samo ne preblizu" na 7. mjesto. Za mene je favorit bio "Evo zora, a ja spijem".

Belirac је рекао...

Meni je treći anagram bio "Sto, nož i mrkva", što znači da sam prva tri mjesta dodijelio Ljubici (tokom žiriranja ni za jedan anagram nisam znao čiji je).

ljubica bilalovic је рекао...


Ha, ha, ha! Hvala Jovane!!!

Hvala i ostalim kolegama na čestitkama..... i glasovima ;)!

Mandrak је рекао...

Čestitam autoru pobedničkog anagrama, mada mi se ne sviđa. Mislim da ga uopšte nisam ni uvrstio u 30 najimpresivnijih. Tema pogođena, prvi deo vrlo duhovit, ali drugi skoro besmislen.

Moj favorit je bio drugoplasirani rad. Sjajna minijatura, kao i preostala tri Ljubičina anagrama u top 10. Voleo bih da je ona pobedila, a svakako joj čestitam.

Čestitam i sebi, jer sam se ni kriv, ni dužan našao u ovom društvu.

N. Petkovski је рекао...

Majstor i majstorica za anagrame su opravdali renome. Iskrene čestitke za oboje, a takođe i za sve ostale učesnike. Bilo je zaista dosta kvalitetnih i to veoma kvalitetnih anagrama.

Slavko Bovan је рекао...

Slažem se. Bilo je dosta odličnih naslovnih anagrama.

Uskoro će i drugo kolo (15.11.) pa ćemo se potruditi da ih bude još i više.