субота, 8. новембар 2014.

REBUSANJE (1173)


15 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Izgleda da treba pomoć?

Dejan Minić је рекао...

Postavka je 4,4,5,4,4.

Ilija Đurković је рекао...

Ne poklapa se broj slova postavke i rješenja!

Slavko Bovan је рекао...

Rešenje je: 6, 3,...

Ilija Đurković је рекао...

Da nije SREDNJI VEK U GLAVI ŠEKIJA?

Slavko Bovan је рекао...

Da.

Ilija Đurković је рекао...

Žali bože vremena utrošenog na mozganje sa pogrešnom frazom rješenja... Dejane, Dejane, treba ti unutrašnja kontrola! :)

Dejan Minić је рекао...

Ja sam potpuno slobodan i bez ikakve sam kontrole (dobro možda malo žena pritisne):)

Juče ništa nisam pio, možda je tu problem. Sad će to Slavko da ispravi.

Izvinjavam se zbog greške.

Ilija Đurković је рекао...

Došao sam i ranije do ovog rješenja, ali me je postavka zbunjivala. A pomalo i sred - srednji :)
A Slavko mora zaposliti saradnika u redakciji da ga odmijeni...

Dejan Minić је рекао...

Slavko, što spustaš ovu kuglu, ahahaha?

Slavko Bovan је рекао...

Kugla pala jer nije mogla više da lebdi :)

Milan S. је рекао...

A "sred" i "srednji"?

Slavko Bovan је рекао...

Sve znam, ali nemojte me nagoniti da obrazlažem zašto je ovo objavljeno (danas).

Dejan Minić је рекао...

Ma, diži kuglu!

Koren sam sebi progledao kroz prste (ne mora da svaki rebus odličan) zbog aktuelnosti, čekamo gosta iz Haga pa da cirkus bude kompletan.

Dejan Minić је рекао...

Ja obrazložio:)