уторак, 18. новембар 2014.

TAPŠANJE (284)

Na sajtu Enigmatskog saveza Srbije možemo pročitati podatak koji je za "Tapšanje". Kolega Radojica Jovičić u kontinuitetu sarađuje sa listom "Glas osiguranika" 41 godinu i 8 meseci. Čestitam uz želju da uspešna saradnja traje još dugo!

Tekst sa sajta ESS
GLAS OSIGURANIKA
Izdavač: Republički fond za penzionersko i invalidsko osiguranje.
Ranije Novinska ustanova "Glas osiguranika"
Prvi broj ovog lista izašao je 14.06. 1969. godine.
Sve do Juna 2010 izlazio je petnaestodnevno, a od tada i danas dalje kao mesečnik.
Enigmatska rubrika i saradnja na njihov zahtev počela je je marta 1973. godine i traje sve do današnjih dana.Bile su to ukrštene reči 14x12, kada se Jula 2000. godine prešlo na skandinavku 8x21 polja bruto.
List nosi brojeve po godinama počevši uvek od broja 1-24.
Po mojoj evidenciji od kako sam počeo da sarađujem izašlo je zaključno sa oktobrom 2014. godine 935 brojeva, što znači da je štampano i 935 enigmatskih priloga.
Zahvalnica za saradnju dobijena je na 40-godišnjicu izlaženja ovog lista
2009. godine. Kako od tada do danas ima još pet godina, to znači da je moja neprekidna saradnja 41. godinu i 8.. meseci.
Možda je neki rekord, a možda i nije... Radojica Jovičić

4 коментара:

ESSA је рекао...

Čestitke! Svaka čast

N. Petkovski је рекао...

Iskrene čestitke i divljenje! Ovo je svojevrstan rekord po dužini saradnje sa jednim listom, kada su obostrano zadovoljni i redakcija i saradnik i to traje i traje ... Znam to vrlo dobro jer sam i ja dugo sarađivao sa skopskom revijom "Ekran" (izlazila je svakog četvrtka). Saradnju sam počeo 1975 godine i trajala je do 2006 godine kada je NIP "Nova Makedonija" (u čijem je sastavu bila i pomenuta revija) pala pod stečaj, a kasnije otišla i u likvidaciju, pa se tako ugaslia. Da nije bilo toga, ja bih verovatno i danas radio za nju.

U svakom slučaju, Radojici želim da se njihova saradnja nikad ne ugasi.

Анониман је рекао...

Čestitka Radojici, ovo je stvarno za Ginisa
Lozničanin

Mišo је рекао...

Čestitke, Radojice! Od ''starog'' enigmatskog vuka može samo da se uči!