среда, 31. децембар 2014.

LUKINA ČESTITKA


5 коментара:

Krsta је рекао...

Verovatno svima Luka je uputio poruku u vidu anagrama: OTOČNO SI ŽITELJSTVO: BERIĆETNO! Zapravo poželeo je: ČESTIT BOŽIĆ I SRETNO NOVO LJETO! Uzvraćam istom merom.

Marko Mihaljević је рекао...

Želim svim posjetiteljima Slavkovog bloga SRETNU NOVU GODINU!

IlijaO је рекао...

A ja opet želim da svi, i mi, vi, i oni, dočekaju bolju od ove, pa makar to bila i 2015.
Jer, početak 2015. za mene znači novu titulu i novo razdoblje! Naime, od 01.01.2015. sam umirovljenik!To znači, imati ću više vremena i slobode posvetiti se ovim našim druženjima!

Gojko је рекао...

Ispuštaljka

S itno
ovo
i to!

Luka је рекао...

Jest Krsta, to je rješenje čestitarske poruke, a obzirom da sam ja rođen u Vrbanju na Hvaru, mislim da joj se tu nema što dodati.
Ovim putem najljepše želje i onima koje sam nehotično ispustio u e-mailu, ili im možebitno poruka nije stigla.