среда, 1. јул 2015.

ASOCIJACIJE (806)

Autor: Ilija Ozdanovac

26 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ovo je 10.000 post na ovom blogu.

Slavko Bovan је рекао...

Današnji zadatak ne spada u kategoriju teških, ali na moje zaprepaštenje niko ne upisuje rješenje.

IlijaO је рекао...

10.000 post na blogu TIO, i gle, baš asocijacija !

Slavko Bovan је рекао...

DA

Marko Mihaljević је рекао...

evo ja ću probat

VODA

vodeni sat (klepsidra)
vodeni sportovi
vodeni žig ?
akvarel 9slikarska tehnika s vodenim bojama)

IlijaO је рекао...

Oooo, neeeee!

Marko Mihaljević је рекао...

možda
TEHNIKA?

Marko Mihaljević је рекао...

možda

NAVIJANJE?

Slavko Bovan је рекао...

Ne. ne.

Slavko Bovan је рекао...

Sad bi i N. mogao da upiše rešenje :)

Анониман је рекао...

Teško, nemam baš neku ideju :)

N.

Slavko Bovan је рекао...

Verujte mi na reč - Rešenje vam je pred očima, na dohvat ruke, pred nosom, očigledno...!
(Ilija i ja smo zadovoljni što smo vas malo zbunili, ali kada neko upiše rešenje, zveknućete se po čelu i kazati: "ah, daaaaa")

Анониман је рекао...

prognoza?

N.

Slavko Bovan је рекао...

Nije.

Анониман је рекао...

okvir?

N.

Slavko Bovan је рекао...

Nije ni okvir.

Slavko Bovan је рекао...

Na slikama su:
PODNE
SPORT
REŠENJE
SLIKA

Анониман је рекао...

Asocijacija

N.

Slavko Bovan је рекао...

Toooo!

N. Petkovski је рекао...

Ajde dajte objašnjenje. Meni ništa ne paše. U redu je SPORTSKA ASOCIJACIJA, a ostalo ...?

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, paše li ovo:
OVAJ ZADATAK se (skoro) svaki dan pojavi u 12 sati na izvjesnom popularnom blogu, traži se REŠENJE zadatka koji je zadat u SLIKAMA.

N. Petkovski је рекао...

E, ovoga se ne bih nikad setio, ha-ha. Sad sve paše.

IlijaO је рекао...

A meni je eto, drago , što sam uspio zbuniti i N., koji se naposljketku pokazao majstorom! Žao mi je Nikole M. što je isto ostao zbunjen!

N. Petkovski је рекао...

Nisam bio zbunjen. Nikako! A i pazim se da nema u blizini nekog ludog, jer poznata je sintagma LUD .... ZBUNJENOG. :):):)

IlijaO је рекао...


Citiram:
" N. Petkovski је рекао...
Ajde dajte objašnjenje. Meni ništa ne paše. U redu je SPORTSKA ASOCIJACIJA, a ostalo ...?"
Zar ovo nije definicija djelomične zbunjenosti?
Lako se sada pravdati!

N. Petkovski је рекао...

Nije Ilija, nije to "definicija djelomične zbunjenosti", nego neznanje rešiti ovu zagonetku. Uostalom, malo niže od tog posta ja sam priznao da se tog rešenja i način na koji se dolazi do njega ne bih setio (uz jedno "ha-ha"). A sve si mislim, nije li postaviti takav zadatak "definicija djelomične ludosti", opet uz "ha-ha". Zato se i pazim onoga što sam već napisao LUD .... ZBUNJENOG, ne dam da me iko vidi zbunjenog, čak i ako nekad jesam, ha-ha. I nemoj dalje da pokušavaš da me zbunjuješ, da ne bih svašta pomislio ... (ha-ha-ha).