понедељак, 13. јул 2015.

DEVETI SPECIJAL (1-6)



Autor: Milan
Autor: Milan


18 коментара:

IlijaO је рекао...

Drugi odozgor: GRABI KITU TINA ( utina, grab i kit)
5. ALA NAJEBA ZLICA ( Alana je bez lica)

Dejan Minić је рекао...

Za 1. je postavka: 3,8,4,4,4, a za 3.: 4,3,1,4.

Luka је рекао...

3. Do njive šikara!
- donji veš i kara

Zdenko је рекао...

4. PRIJA PUNICI KLIMA

Mandrak је рекао...

1. Pripita Gorica jaše Takosa (pri Pitagori Caja šeta kosa).

IlijaO је рекао...

Ne bih bio cjepidlaka, ali , svima koji su rješavali ( pokušali riješiti) ovaj
rebus, uvidjeli su da je problem u ptičici. Ako je to doista kos, onda sam ja a vjerujem i još neki bili debelo u krivu, jer na kosa ne liči!
Inače, da: pri Pitagori Caja še.......!?

Dejan Minić је рекао...

Radi se o ˝običnoj˝ ptici. Postavka je: pri Pitagori Caja šeta ticu, a rešenje: PRIPITA GORICA JAŠE TATICU.

Upotrebio sam narodski naziv za pticu i to ne bi bio prvi put da se koristi u rebusima.

Mandrak је рекао...

Joj, mislio sam da su Gorica i Takos junaci nekog rijalitija ili nekog sličnog programa. :)

Dejan Minić је рекао...

Mladene, ti si se dobro snašao:)

Mislio sam da će onaj podnaslov biti od pomoći i asocirati na rešenje(:

Dejan Minić је рекао...

Za ovaj poslednji Slavkov, postavka je: 2,8,2,6. A vidim da sam zeznuo rešenje, treba: 4,6,5,3. Izvinjavam se zbog toga, može to i da se ispravi.

Dejan Minić је рекао...

Slavko brz k'o zvečarka:)

Moja sugestija, za sledeći 13. bilo bi bolje da radovi budu numerisani.

Slavko Bovan је рекао...

Dejane, sugestija je u redu, samo to valja i realizovati :)

Slavko Bovan је рекао...

Da li ja to vidim da je samo ostao neogronetnut ovaj moj rebus. On je u specijalu samo što je akter rebusa stavljen na "nemjesto". (Ima veze sa redovnim rebusanjem u 16.00)

Mandrak је рекао...

Moram da obelodanim jednu tužnu istinu: izgleda da sam ja duduk za rebuse (ili je to samo funkcija moje opšte mentalne insuficijencije :D) Tri puta sam probao i tri puta odbacio to "na nebesima" jer sam tri puta imao utisak da NANE BESIMA ne znači ama baš ništa. Sad vidim da je to deo tačnog rešenja u 16 h i jasnije mi je (nane su, kapiram, babe ili tako nešto, a Besim je ime). Dakle, NANE BESIMA GOSTE VAN.

Slavko Bovan је рекао...

Da!

Nane (bake) su bile zadužene da čuvaju malog Besima, veoma nemirno dijete, pa su svašta izmišljale da ga smire.

Prvo je nastao onaj rebus objavljen u 16.00, pa ga je Dejan nadogradio.

Besim se igrao napolju pa su ga nane okupale onako uprljanog od blata, (NANE BESIMA PERU) a kako je i dalje histerisao, nane se latiše za buđelar (bila penzija) pa odvedoše derište na sladoled, da malo prekrate vrijeme dok ga ne predaju u nadležnost roditelja,

Slavko Bovan је рекао...

Vidi, vidi,...uz rebuse se može skrojiti i pričica :)

Zdenko је рекао...

A kako je bilo ljeto, a nane su u stvari bile svodnice, soba im je bila potrebna za Peru :))

Zdenko је рекао...

pa su zato odvele Besima.