среда, 15. јул 2015.

REBUSANJE (1638)

Upitnik br. 17.

7 коментара:

IlijaO је рекао...

TRIKO SESTRA ŠILA

Ilija Đurković је рекао...

Ovo mi je poznato i to od nedavno...

Slavko Bovan је рекао...

Da, da.

Dejan Minić је рекао...

Ovaj mi stoji kod Branka na lageru nešto preko godinu dana, jer je spor tempo ˝Upitnika˝. Znam da se ovaj deo sa strašilima u međuvremenu pojavljivao, ali nisam video da je potpuno ista kombinacija bila.

Dejan Minić је рекао...

Ovaj mi stoji kod Branka na lageru nešto preko godinu dana, jer je spor tempo ˝Upitnika˝. Znam da se ovaj deo sa strašilima u međuvremenu pojavljivao, ali nisam video da je potpuno ista kombinacija bila.

Dejan Minić је рекао...

Šta je ovo, samo sam jednom kliknuo.

Dejan Minić је рекао...

A tek sad vidim da sam ga ranije prosledio Živaniću, pa je i objavljen u ˝Alo˝ dodatku br. 64, 22.03.2015.