понедељак, 2. новембар 2015.

REGOVANJE


11 коментара:

Анониман је рекао...

JASMINAM
AJVANOVE
SVETOVID
MATERIJE
INORODAN
NOVIDANI
AVIJANAC
MEDENICA
M. Milićević

Анониман је рекао...

Svaka čast druže. Moje čestitke i pozdravi.
Novo Zekić

Slavko Bovan је рекао...

Podržavam ovakav način komentarisanja. Danas stiglo još jedno reagovanje na kvadrat sa krivinom Nove Zekića.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Mandrače, ovakav vid tvojih komentara je najbolji, a i sličica je lijepa. U naslovu, pak, je faul (kako se to kaže na TIO) jer nedostaje jedno "A". Usput, vaši komentari na onu moju drugoplasiranu križaljku iz 1998. urodili su plodom, pa sam sastavio dvostruko bolju s bjelinom 7 x 7 na početku i poslao za Feniks. Kada izađe, šaljem da ju vidite. Pozdrav!

Pero је рекао...

E, baš neću da je objavim. Pero

Dejan Minić је рекао...

Ahahaha, vlast je vlast! Pero nas samo posmatra k'o neki Veliki Brat.:)

Mandrak је рекао...

A, da... ovde smo regovali (prema reggae) uz folk pevaljku. :)
Što se tipa komentara tiče... šta znam, stvar ukusa. TIO je kao RK Beograd: za nekoga sve, za svakog ponešto. :)

Btw, kao što je Nedić rekao, potrebno je naći zgodan pojam... ali ovaj je našao mene. :) Video sam gospođu sinoć na TV - u i proletelo mi je kroz glavu da je kao izmišljena za krivinu. Kao što se vidi, sklepao sam kvadrat iz glave (u nekoj drugoj situaciji ovak prisvojni pridev ne bi dolazio u obzir; možda sam mogao da nađem i nešto na netu, no ovako je rešivije), i to skoro iz cuga.

IlijaO је рекао...

Dobra kombinacija jest- JASMINA MEDENICA u crvenom!Pa nek misli tko šta hoće...

Marko Mihaljević је рекао...

Baš sam nedavno uvrstio u talijanku pojam "NOVI DANI"

NOVI DANI - pjesma grupe "Majke" (Goran Bare) sa albuma "Razum i bezumlje"

IlijaO је рекао...

Kad su dani u pitanju- predlažem i "RANI DANI"- djelo Gorana Tribusona!

Marko Mihaljević је рекао...

mala dopuna za enigmate:

RANI DANI - autobiografski esej kao prvi dio trilogije Gorana Tribusona (RANI DANI, TRAVA I KOROV, MRTVA PRIRODA)