уторак, 17. новембар 2015.

UKRŠTENICA ZA MINIĆA


6 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

DEJAN
ELISA
NA/ED
STOKA
REBUS
IRIRI
TIRAM
ADATI
MINIĆ

IlijaO је рекао...

Mali upit! Tko je ili što je STOKA i ADATI?

Mandrak је рекао...

STAKA Novković, ranija spikerka na RTS - u.
RAZAK Adoti, engleski glumac nigerijskog porekla (vrlo poznat, igrao u megapopularnim filmovima, npr. "Amistad").

Oboje su predstavljeni slikama, kao i svi ostali vodoravni pojmovi.

Uspravne pojmove sam pokušao sugestivno da anagramiram da bi sve to bilo zakukuljenije. :) Ovaj šestoslov je ABIRON, biblijski lik, vođa pobune protiv Mojsija i Arona (Abiram, po Daničiću Aviron).

IlijaO је рекао...

Staka i Adoti - jasno ko dan!Na moju nesreću, ravnao sam se po Markovom Rješenju, a ja ih, eto, nisam prepoznao!

Dejan Minić је рекао...

Mladene, hvala lepo.:)

Marko Mihaljević је рекао...

Maleni kiks. Ja sam upisao onako kako sam iskombinirao, nije mi se dalo provjeravati na Googleu :)