четвртак, 18. август 2016.

FINALEEE!

ODJECI BAŠ OK!
Autor: Dragiša Cetić

8 коментара:

Анониман је рекао...

ODBOJKAŠICE

Štefan Markovič

Slavko Bovan је рекао...

Da.

Slavko Bovan је рекао...

VAŽNO OBAVEŠTENJE SVIMA:
Večeras mi stiže nenormalno mnogo poruka.
Vjerujem da su mnoge važne, ali ne stižem ni da ih otvorim, a kamo li da odgovorim.

Gledam OI (polufinala), pakujem se za Čačak, brinem se o blogu, odgovaram na neke poruke... Molim za malo razumevanja.

Dejan Minić је рекао...

'Ajde, 'ajde, ne pravi se da si zauzet, nego se javi ljudima!

IlijaO је рекао...

jbt, kao, samo se gazda sprema !

Dragiša је рекао...

To je neodgovornost!
Mislim NE ODGOVORITI!

Slavko Bovan је рекао...

Ovo me podsjeti na Susrete u Kikindi. Tada bi svi nešto mene da pitaju (i važno i nevažno). Tada se jedan dragi kolega naljutio na mene kada sam mu na njegovo: "Samo da te pitam" zavapio "Pitaj samo ako je jako važno". Tek sutradan je shvatio da je pretjerao (100 ljudi pita po minut to je 100 minuta pitanja i 100 minuta odgovora sa mog gledišta ili minut+minut sa stanovišta pitača).

Večeras je stiglo 130 poruka (od 16.00 do sad). Uspio sam da odgovorim na polovinu. Ne računam telefon i SMS poruke. Mora da ste se nešto dogovorili.

Slavko Bovan је рекао...

Uhhh. Sada sam malo prodisao. Čak sam ponešto od pristiglih aktuelnih priloga uspio objaviti.
Stalno sam u nekoj gužvi, ali ne pamtim da je nekada bilo kao večeras. Nekako se izborih. Sada lagano narednih sat-dva.