уторак, 30. август 2016.

OBAVEŠTENJE

Javlja Bane Nikić:
Poštovane kolege
Moram da vas obavestim da je privremeno onemogućen rad na mom blogu rebusi, kao i moj mejl koji imam na Google-u. Do problema je došlo kada je moj sin hteo da ubaci svoj Google nalog, ali je mislio da to može uraditi tako što prepravi podatke na mom nalogu. Izmenom podataka i godine rođenja, automatski mi je blokiran rad na blogu i korišćenje mejla. Upravo tražim način da prevaziđem problem, ali je to sada mnogo teže uraditi nego kada se menjaju podaci. Nadam se ipak da će se sve vratiti na staro za dan-dva.
Pozdrav svima!

5 коментара:

IlijaO је рекао...

Ako je utjeha- nisi jedini!

N. Petkovski је рекао...

I bas nisi. I ja imam problema sa mojim kompjuterom koji mi je van upotrebe vec 5 dana, ali se nadam skorom povratku u normalu.

Svetlana је рекао...

Uh, biće komplikovano odblokirati. Bane, ne znam da li si pročitao ovo, ali ovde je objašnjeno šta treba uraditi.
https://support.google.com/accounts/answer/1333913

Nadam se da je aktuelan, a ne neki zastareo odgovor.

Unknown је рекао...

Samo se nadam da naslednik nije dobio batine...😄

Gojko је рекао...

Nadam se da će blog,Bane
brzo na noge da stane!