уторак, 23. август 2016.

TEKST U BLICU

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Velika zahvalnost Radi Šegrt!

Belirac је рекао...

Pojavljivanje takvih članaka u novinama također su veliki uspjeh našeg kluba.

Slavko Bovan је рекао...

Da, objava me vrlo obradovala (i iznenadila). Kada sam saznao kako je do objave teksta došlo, još sam se više obradovao.

Belirac је рекао...

A kako je došlo do objave?

Slavko Bovan је рекао...

Ukratko rečeno, ovaj blog čitaju SVI!

Slavko Bovan је рекао...

Dobar glas daleko se čuje.
Danas sam išao na službeni put u Bačku Topolu, i negdje između Čoke i Sente zvoni mi telefon i javljaju se sa Naxi radija iz BG (Pojma nemam otkud nabasaše na mene) i traže razgovor. Rekoh im da sam u automobilu i da ih slabo čujem, ali oni rekoše da ništa ne brinem jer oni mene dobro čuju. Pričao sam jedno 5 minuta o enigmatskim klubovima u Srbiji, Susretima u Čačku, enigmatici,... Ne znam kako je to zvučalo na radiju, ali valja koristiti svaku priliku za promociju enigmatike.