понедељак, 13. март 2017.

VEČERAS NA TV

Slika nakon snimanja
Prošli put (četvrtfinale) dobio sam neke kritike jer nisam najavio emitovanje kviza "Naslovna strana". Ispravljam grešku i najavljujem za večeras (oko 17.20) početak emitovanja prve od tri polufinalne emisije. Rival mi je Nebojša Jevtović, odličan takmičar, a enigmatima poznat po nekom odličnim anagramima i rebusima. Dakle, ako želite, možete da naredna tri dana pratite našu polufinalnu "borbu". Mogu vam samo kazati da je bilo vrlo zanimljivo. Jedan od nas dvojice je prošao u finale :)

4 коментара:

Svetlana је рекао...

Hvala na blagovremenom obaveštenju. :)
Prošli put nisam videla prvu emisiju četvrtfinala, a uvek mi je žao kada u kvizu učestvuje neko sa enigmatskih blogova, a ja to promašim.

Belirac је рекао...

A može li se taj kviz gledati preko interneta u toku emitovanja ili kasnije?

Mirka је рекао...

Da i ja dopunim: Happy tv.

Rešad Besničanin је рекао...

Gledao sam prvi susret. Bravo Slavko, jedina zamerka - nisi mogao da prepoznaš Elu Ficdžerald. Sve ostalo gotovo savršeno, naročito licitiranje! I Nebojša je odličan takmičar - za sada blaga Slavkova prednost od 13 bodova.