среда, 28. новембар 2018.

ZA ANAGRAMISTE



SASTAVITE PREMETALJKU/ANAGRAM ZA NAŠU PRVU KNJIGU
DRAGALIĆ U ZAGONETKAMA
U Zagonetačkom klubu Dragalić ulazimo u završnu fazu pripreme knjige DRAGALIĆ U ZAGONETKAMA. Vjerujemo da se od slova koja će činiti naziv naše prve knjige može sastaviti korektna premetaljka/anagram, pa vas, dragi prijatelji zagonetači, pozivamo na malu igru premetanja slova. Pokušajte sastaviti premetaljku/anagram i ako vam to pođe za rukom pošaljite ju na e-mail: zag.klub.dragalic@gmail.com 
Najuspješnije premetaljke/anagrame objavit ćemo na stranicama knjige DRAGALIĆ U ZAGONETKAMA za koju su nam radove sastavili i darovali vrhunski majstori enigmnatike iz regije.
Premetaljke/anagrame možete slati do petka, 30. ovog mjeseca!
Vjeko Hudolin

17 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Valja podržati!

Анониман је рекао...

Slavko, hvala!

Vjeko Hudolin

Slavko Bovan је рекао...

Moj anagram se za pet sekundi sam sastavio, a mislim da je veoma uspješan. Hitro poslat na nadležno mjesto. Slijedite moj primjer.

Анониман је рекао...

Slavko, zaista je odličan tvoj brzinski anagram! Čini mi se da ima još mogućih dobrih kombinacija! U svakom slučaju, hvala ti - zaista majstorski!
Vjeko Hudolin

ljubica bilalovic је рекао...


I ja sam poslala brzinski anagram. :)
Slova su zahvalna.
Vrijedi se potruditi.

Slavko Bovan је рекао...

Slažem se da su slova dobra, te ne sumnjam da će biti dosta dobrih anagrama.

Анониман је рекао...

Sa zadovoljstvom konstatiram da je za kratko vrijeme stiglo nekoliko odličnih premetaljki/anagrama! Nadamo se da će ih biti još!

Vjeko Hudolin

Luka је рекао...

Za uradak od tri riječi, meni je trebalo nešto više od velemajstorskih 5 sekundi blogogazde.

Slavko Bovan је рекао...

Luka, ne sumnjam da će biti dosta dobrih anagrama, jer su slova vrlo dobra. Kao što napisah, moj anagram SE SAM OD SEBE sastavio jer sam u prvoj sekundi vidio dvije ključne rijeći, a u petoj sekundi i ostatak.
Sve je bilo gotovo za manje od minut (do slanja Vjeki). Ovo nije moje hvaljenje, hvalisanje i sl. već sam potvrda one teorije da se DOBAR anagram može sataviti odmah (kada se sklope kockice). Naravno, svi znamo da je za dobar anagram potrebno nekada brusiti osnovnu ideju i po nekoliko dana.

Slavko Bovan је рекао...

Hajde da sastavimo što više dobrih anagrama, da istražimo šta se sve krije u ovim slovima.

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Do 17,30 sati stigla 25 premetaljki/anagrama na temu DRAGALIĆ U ZAGONETKAMA. Među njima je i puno odličnih kombinacija, zahvaljujući među ostalim i ovom blogu i njegovom gazdi kolegi Bovanu koji koji otpočeetka daje potporu djelovanju Zagonetačkog kluba Dragalić. Igra slovima se nastavlja...

Vjeko Hudolin

Slavko Bovan је рекао...

Podržavam sve što vrijedi.

IlijaO је рекао...

Ja šaljem također jedan brzinski.....

Бранислав Никић је рекао...

Ja sam poslao jedan jako dobar!

Slavko Bovan је рекао...

Bane, mislim da je svima, a posebno Dragaliću, drago kada dobiju dosta jako dobrih anagrama. Poslao sam tri komada (tri različita pristupa, otnosno tri različite ključne riječi).

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.