четвртак, 8. август 2019.

PRVI I DRUGI

Poredak u finalu 16. Olimpijskog kviza koji se održao u okviru 145. Nevesinjske olimpijade:
1. Slavko Bovan (zlatna medalja i 200 maraka)
2. Vanja Tomašev (srebrna medalja i 150 maraka)
3. Marko Rajković (bronzana medalja i 100 maraka)

Valentina Pudar je za četvrto mesto dobila 50 maraka, a isto toliko dobila je za najbolji rezultat u kategoriji žena. Vanja Tomašev je nagrađen sa dodatnih 50 maraka za najbolji rezultat na kvalifikacionom testu.

O ovom zanimljivom kvizu biće poseban izveštaj.

14 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

1. Bovan
2. Tomašev
3. Tajković

Dragiša је рекао...

Rajković!

Slavko Bovan је рекао...

Da. Rajković. Četvrta je Valentina. Evo nas na piću
Pobjednik, po tradiciji časti finaliste

IlijaO је рекао...

Čestitke!

zarptica.53 је рекао...

Cestitke!

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

Dejan Minić је рекао...

Svaka čast, čestitke!

Rok Ban је рекао...

ČESTITAM

Gojko је рекао...

Kapa dolje
(ne može bolje)!

Migo је рекао...

Čestitam!

Cryptoman је рекао...

Pridružujem se čestitkama!

Svetlana је рекао...

Lepo!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Da i ti jedanputa pobijediš. Bravo i čestitam!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala. Bilo je dobro. Kviz je dobro koncipiran, dobre igre, a dobri i takmičari. U zadnju igru ("Ko zna zna") ušao sam kao treći sa popriličnim zaostatkom (čini mi se - 25 bodova za vodećim), ali onda sve posložilo i na kraju sam imao 119 bodova, Vanja 105 a Marko 104. Vrlo sam ponosan na sebe, a valja zapaziti da sam daleko najstariji finalista. Mladi jesu dobri, ali ni mi u najboljim godinama nismo za staro gvožđe.