уторак, 5. новембар 2019.

REBUSANJE (3847)

5, 4, 6, 4
Andon Koloski

12 коментара:

IlijaO је рекао...

BAJAM BABA NEKADA JELA ( Baja, Mbabane, kada, jela )
(Dobaaar anagram!)

Анониман је рекао...


Radi se o dobrom rebusu a ne anagramu.

Vlašar

Н. Петковски је рекао...

Македонски поздрав из Низоземске.
Шта зна Илија шта је ребус, а шта анаграм. :):):)

Nedjeljko Nedić је рекао...

IlijaO se malčice zanio.

Zdenko је рекао...

Nije se zanio Ilija, nego Slavko :) (naslov je bio ANAGRAMIRANJE)

IlijaO је рекао...

TAKO JE, ZDENKO! Pogledajte naslov!

IlijaO је рекао...

Očekujem isprike svih koji su bili u krivu! A opaska o anagramu je trebala biti zez! Ilija se nikad ne zanosi no čita ono što piše...
I ovo shvatite kao šalamala....

Slavko Bovan је рекао...

Da, krivac za zabunu je blogogazda. Stajalo je "Anagramiranje" pa sam naknadno ispravio.
Hajde da šibamo blogogazdu!

Н. Петковски је рекао...

Ајде да видим ко ќе да се исприча Илији. Ево, ја сам први, иако сам најдаље од свих, чак из Холандије. А истовремено иде шиба блогогазди, али док она стигне до Сомбора, постаќе прутиќ, па неќе се ни осетити. Благо Славку.

Поздрав свима на блогу из Холандије.

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, podsvjesno, pokazuje želju da nekoga iz Sombora išiba. Uvijek me zabavlja kada neko nekoga ispravlja zbog neke omaške, a onda i sam napravi omašku.
Pozdrav holandskim pratiocima bloga. Možda stigne neka fotografija.

Н. Петковски је рекао...

Блогогазда је сам тражио шибање. Ја сам се први огласио, али моја шиба је само за миловање, па тако бих и ишибао блогогазду (благи поветарац). Док сам у Холандији, свакодневно ќу да пратим збивања на блогу. А биќе и фотографија. Вечерас идем са зетом и сватом на утакмицу Фејенорд - Јанг бојс, па се надам да ќе бити фотографисања најгрлатијег навијача за домаќе чак са Балкана. Верујем да ќе бити фотографија и са суботње феште - други роѓендан малог Винсента. Све у свему, ја ќу овде да уживам.

Холандски поздрави пријателјима из наших крајева.

IlijaO је рекао...

"Like" za obojicu! Griješiti je, ipak, ljudski, osim ako nije s namjerom, i to ne treba zamjerati. ( Iako mi do isprika nije stalo....gdje si nestala, šalo ?) Nema ljutnja! !Sad mi je čak drago da je došlo do ove uredničke zavrzlame, jer nam se , eto, oglasio i Nikola! Pozz , ma sve do Niskozemske!