понедељак, 11. новембар 2019.

ROĐENDANSKA ZVEZDA

Čestita Žarko Đokić

21 коментар:

Slavko Bovan је рекао...

Pridružujem se čestitkama.

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

Rok Ban је рекао...

Čestitka iz Ljubljane

Migo је рекао...

Čestitka iz Beograda!

Н. Петковски је рекао...

Мом драгом пријатељу Месуду шаљем срдачне честитке из Холандије.

Svetlana је рекао...

Srećan rođendan!

Dragiša је рекао...

Mesude, srećan rođendan!

Gojko је рекао...

MOMČE,SKLADU ti da težiš
i na ništa da se ježiš!

S....n r......n!

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitka iz Novog Pazara.

Hajro је рекао...

Sretno stariša moj dobri.

ljubica bilalovic је рекао...

Mesude sretan rođendan i svako dobro!!!

ESSA је рекао...

Sretan rođendan i sve najbolje!

Анониман је рекао...


ENIGMATA BAŠTOVAN

Anagramno podsećanje
(čestitka)

ČAK S LUKOM MED
se kod njega traži.
Baštovan je sed
ali za eksperta važi!

Rešenje: MESUD MALKOČ (objavljeno na blogu TIO 18. maja 2017.)

Vlašar

Анониман је рекао...

Mesude, čestitka i sa moje strane. Ovoga puta čestitku šaljem iz Skopja.

Štefan Markovič

Marko Mihaljević је рекао...

Sretan rođendan iz Omiša!

Mesud је рекао...

Zahvaljujem se Žaretu te na četitkama i sve vas pozdravljam!

Neki Tip је рекао...

Kud mali Mujo tud onda i ja - čestitke Mesudu i da nam još poživi!
U LZJ naveli smo taj datum, ne znam danas kako. Je li to greška ili nije, pa bi mi Mesud mogao odgovoriti. Na jednom drugom mjestu (uz potpisanu izjavu istog tog Mesuda, nadam se da ne griješim i da nema dva) Mesud Malkoč je rođen 17. VII. 1942. No bolje dva puta se roditi nego jednom umrijeti! Poživio ti nama, Mesud!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Čestike i od mene sa željom za dobrim zdravljem i ubuduće.

N. Petkovski је рекао...

Eto malera, dok sam ja u Holandiji, moj prijatelj Stefan Markovic boravi u Skopju. A toliko smo planirali i dogovarali datum za njegov dolazak u Skopje, pa da se osobno upoznamo i zajedno prosetamo grad i okolicu, jos i da idemo na fudbalsku utakmicu Makedonija - Slovenija, ali nam se nije dalo. On je sad tamo, kad ja nisam tamo, nazalost. Pozdrav i njemu i nadam se da mu je u Skopju ipak udobno i prijatno i bez mene.

Анониман је рекао...

MOME DRAGOM MESUDU ČESTITKE IZ ŠEHERA .., TONĆI

Zdenko је рекао...

MLADU S ČEKOM
ti sad nađi
pa ćeš biti
još i mlađi!

Sretan ti rođendan!