среда, 25. март 2020.

REBUSANJE (4018)


5 коментара:

IlijaO је рекао...

POJAS MI NUDIO ----? ( po jasminu dio ? )

Dragiša је рекао...

POJAS MI NUTKA NINA! (po jasminu tkanina)

Dragiša је рекао...

Koristim priliku
pomoći pjesniku!

IlijaO је рекао...

Hm...tkanina?
čini mi se kao ona koža sa stolove....

Dejan Minić је рекао...

Nisam ni ja zadovoljan slikom, ali ono jeste tkanina, a vidim da nije bilo problema oko prepoznavanja iste. Utrošio sam dva sata na nađem neko izgužvano / iskrivljeno parče tkanine koje bi se bolje uklapalo preko jasmina, ali nisam uspeo.

Interesantno je da kritika često dolazi od nekog koji kad smisli neku ideju, da drugom to da uradi (često sam to i ja), bez neke želje da se sam potrudi da se nauči radu na nekom programu i možda i znatno bolje ilustruje.

Vrlo sam zadovoljan što sve više urednici uglednih hrvatskih časopisa koriste moje ilustracije i time im makar malo olakšavam posao.